اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

دختران انقلاب چهره شهر را تغییر می‌دهند/ برپایی موکب‌ حجاب و کمک به محرومین در تهران و اصفهان

مسئول گروه مردمی دختران انقلاب گفت: این گروه بنا دارد با هدف تغییر چهره شهر، موکب‌های حجاب و کمک به محرومین را با رعایت تمام پروتکل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برپا کند.

دختران انقلاب چهره شهر را تغییر می‌دهند/ برپایی موکب‌ حجاب و کمک به محرومین در تهران و اصفهان

بهاره جنگروی مسئول گروه مردمی دختران انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌های این گروه مردمی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه دوم اظهارداشت: این گروه بنا دارد با هدف تغییر چهره شهر، موکب‌های حجاب و کمک به محرومین را با رعایت تمام پروتکل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به یاد مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برپا کند.

 

وی افزود: این موکب‌ها در تهران از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ و در اصفهان از ۲۸ دی‌ماه تا ۵ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۹ میزبان بانوان خواهند بود. همچنین هر روز یکی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، هسته‌ای، دفاع مقدس و امنیت میهمان ویژه این موکب‌ها هستند.

جنگروی با اشاره به برنامه‌های این موکب‌ها در سطح شهر گفت: بانوانی که حجاب مناسبی ندارند، توسط دختران انقلاب و برپایه امر به معروف‌های زیبا به داخل موکب‌ها دعوت می‌شوند و عضو مجموعه دختران انقلاب می‌شوند. همچنین بانوان محجبه نیز با دعوت به داخل موکب‌ها درخصوص انجام فعالیت‌های انقلابی و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر دغدغه‌مند و ترغیب می‌شوند.

مسئول گروه مردمی دختران انقلاب اضافه کرد: این موکب‌ها شامل ایستگاه‌های مختلف از جمله اهدای هدایای فرهنگی به بانوان، جمع آوری کمک جهت برگزاری سومین دوره ستادهای همدلی برای کمک به محرومین در روزهای نزدیک به سال نو، نمایش فیلمهایی از دخترانی که در مجموعه دختران انقلاب متحول شده و در این مجموعه مشغول فعالیت هستند، آموزش حجاب به کودکان و ... خواهد بود.

 

وی با اشاره به برگزاری یک برنامه ویژه در روز پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ تصریح کرد: این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام طائب و مداحی حاج امیر عباسی در موکب واقع در چهارراه حضرت ولیعصر(عج) تهران برگزار خواهد شد.

جنگروی با اشاره به مکانهای استقرار این موکب‌ها در تهران گفت: در تهران ۴ موکب در چهار راه حضرت ولیعصر(عج)، میدان انقلاب ، میدان فاطمی(جنب مترو جهاد)، میدان شهدا خواهیم داشت. در استان اصفهان نیز ۲ موکب در گلستان شهدا و میدان انقلاب برپا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول