اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تامین آب خدابنده با 45 مخزن

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه شهرستان خدابنده در راستای حفظ کیفیت آب، پنج مخزن شهری به حجم 2 هزار و 500 متر مکعب دارد، گفت: 40 باب مخزن ذخیره آب روستایی هم به حجم 6 هزار و 120 متر مکعب در این شهرستان شستشو و گندزدایی شده است.

تامین آب خدابنده با 45 مخزن

علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در مناطق مختلف استان در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه طی سال‌جاری 26 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهرستان خدابنده اجرا شده است، عنوان کرد: این طرح در شهرهای قیدار، گرماب و زرین‌رود اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه 18 کیلومتر عملیات توسعه و احداث شبکه توزیع آب در روستاهای خدابنده اجرایی شده است، اضافه کرد: این شبکه در روستاهای «کهلا، حی و سقرچین» از توابع این شهرستان عملیاتی شده است.

جزءقاسمی با اشاره به شناسایی بیش از یک هزار و 454 فقره کنتورهای معیوب، ادامه داد: شناسایی 36 رشته انشعاب غیر مجاز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان، در شهرستان خدابنده بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری 680 فقره انشعاب آب در شهرستان خدابنده واگذار شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه خدابنده در راستای حفظ کیفیت آب پنج باب مخزن به حجم 2 هزار و 500 متر مکعب، 6 حلقه چاه، 55 کیلومتر شبکه و خط انتقال در حوزه شهری دارد، گفت: 40 باب مخزن ذخیره آب روستایی به حجم 6 هزار و 120 متر مکعب هم شستشو و گندزدایی شده است.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول