اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ارسال ۳۰۰ واحد خون از همدان به گیلان/ مشکلی در ذخایر خونی نداریم

رئیس مرکز انتقال خون استان همدان از ارسال ۳۰۰ واحد خون از همدان به گیلان خبر داد و گفت: همدان مشکلی در ذخایر فرآورده‌های خونی ندارد.

ارسال ۳۰۰ واحد خون از همدان به گیلان/ مشکلی در ذخایر خونی نداریم

افشین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در اهدای خون نداریم اظهار کرد: با توجه به همراهی مردم همدان در زمینه اهدای خون وضعیت همدان در ذخیره خونی مناسب است.

وی با بیان اینکه طی دو سه هفته اخیر افزایش خونگیری بیش از اندازه بود تصریح کرد: ذخایر خونی همدان خوب بود و چون تمایل به اوت شدن خون‌ها نداشتیم آنها را به استان‌های دیگر ارسال کردیم.

رئیس مرکز انتقال خون استان همدان با بیاذن اینکه طی هفته گذشته ۳۰۰ واحد خون به گیلان ارسال شد تا زمان استفاده آنها نگذرد گفت: در مرکز انتقال خون تمام موارد بهداشتی رعایت می‌شود بنابراین اهداکنندگان نگرانی بابت کووید ۱۹ نداشته باشند زیرا کرونا امکان سرایت از طریق خون ندارد.

وی یادآور شد: مردم اهدای خون را در برنامه خود داشته و اطمینان داشته باشند مراکز دریافت خون از سالم ترین مراکز است چراکه افرادی مراجعه می کنند که خود را سالم می‌دانند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول