اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رستمی: مقابل سن‌ایچ بهم ریخته بازی کردیم/ چشم به بازی‌های آینده داریم

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر گفت: شرایط تیم مقداری بهم ریخته بود و در مجموع خوب نبودیم، دقایقی را می‌توانستیم به بازی برگردیم اما نشد و کارمان سخت شد.

رستمی: مقابل سن‌ایچ بهم ریخته بازی کردیم/ چشم به بازی‌های آینده داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید رستمی بعد از بازی با سن‌ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: متاسفانه هفته گذشته روی یک اتفاق دروازه‌بان اولمان را از دست دادیم و به این بازی نرسید؛ پیش‌بینی می‌کردیم که دروازه‌بان دوم بتواند خودش را اثبات کند اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که او هم اخراج شد و از دروازه‌بان سوم استفاده کردیم که اولین دقایق بازی در بزرگسال را تجربه می‌کرد.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان افزود: شرایط تیم مقداری بهم ریخته بود و در مجموع خوب نبودیم؛ سن‌ایچ نشان داد نتایج هفته‌های گذشته اتفاقی نبوده و بسیار هماهنگ هستند.

وی تصریح کرد: دقایقی را می‌توانستیم به بازی برگردیم اما نشد و کارمان سخت شد؛ باید بیشتر تمرین کنیم و چشم به بازی‌های آینده داشته باشیم.

رستمی در مورد بازی هفته آینده گفت: حفاری از تیم‌های خوب است و پتانسیل حضور در ۴ تیم پایانی را دارد اما در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است، کار سختی مقابل این تیم داریم؛ هفته آینده یک بازیکن و در نیم‌فصل ۲ بازیکن اضافه می‌کنیم و باید خودمان را تقویت کنیم و به ۳ امتیاز هفته آینده نیاز داریم.

هدف ما صعود به مرحله بعدی لیگ است

جواد اصغری‌مقدم نیز بعد از پیروزی تیمش مقابل کوثر اصفهان اظهار داشت: بازی سخت و زیبایی بود، کوثر تیم خوبی و قابل احترامی بود اما آن‌ها را آنالیز کرده بودیم و باتجربه‌تر بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه ادامه داد: از لحاظ بدنی بهتر بودیم زیرا به موقع بدنسازی کردیم، تیم کوثر جوان هستند و هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند، از لحاظ بدنی در نیمه دوم افت کردند.

وی در مورد هدف‌گذاری تیمش گفت: هدف اول ما صعود به مرحله بعد است و تلاش می‌کنیم، اگر صعود کردیم برای مرحله بعدی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

اصغری‌مقدم در پایان بیان داشت: باید تلاش کنیم اول گل نخوریم، سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم و بیشتر و بهتر تمرین کنیم، تیم خوب و منسجی داریم اما نقاط ضعفی نیز داریم و در لحظات حساس بازی باید بهتر عمل کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول