اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکوری: تاکنون بحثی برای جذب حق وردی نداشته ایم/مدیر ورزشی با اطمینان از برددربی حرف نمی زند

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: تاکنون با حق وردی مذاکره نکرده ایم اما کادرفنی هر بازیکنی بخواهد به دنبال جذبش می رویم.

شکوری: تاکنون بحثی برای جذب حق وردی نداشته ایم/مدیر ورزشی با اطمینان از برددربی حرف نمی زند

ابراهیم شکوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با حضور در فدارسیون درباره برنامه ریزی لیگ، داوری و دیدار با ذوب آهن صحبت هایی انجام دادم. همچنین درخواست کردیم برای بازی دربی اتفاق هایی که در ۳-۲ هفته گذشته برای برخی تیم ها رخ داد، تکرار نشود‌.این مسائل مطالبه هواداران ما است و صبر آنها هم حدی دارد‌.

وی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی برای دیدار با ذوب آهن توضیح داد: طبق اطلاعات ما برخی دوستان در تیم ذوب آهن که ناخواسته دچار بیماری کرونا شدند، به پروتکل ها عمل نکرده بودند. دلیل اصلی لغو این مسابقه همین موضوع بود که سبب شد تیم ما ضربه بخورد اما متاسفانه رای صادر شده این آسیب را به هیچ وجه جبران نمی کند. کاپیتان، سرمربی و پزشک تیم ذوب آهن جریمه نقدی شده اند که آن هم به حساب فدراسیون فوتبال واریز می شود اما ضرر مادی، معنوی و فنی پرسپولیس جبران نشد‌.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره احتمال پیگیری این موضوع از طریق کمیته استیناف اضافه کرد: امور حقوقی باشگاه باید این موضوع را بررسی کند.

شکوری درباره مطرح شدن شائبه مذاکره باشگاه پرسپولیس با حجت حق وردی پس از فسخ قرارداد وی با باشگاه پیکان توضیح داد: در ابتدا باید ببینیم شرایط این بازیکن به چه شکلی است. تاکنون چنین بحثی مطرح نشده و نمی خواهم درباره نفر خاصی صحبت کنم اما نه تنها حق وردی بلکه هر بازیکنی کادرفنی مدنظر داشته باشد دنبال جذبش می رویم. 

وی درباره نگرانی های باشگاه پرسپولیس درباره دیدار دربی گفت: در بازی با سپاهان از لحاظ داوری دچار مشکل شدیم که اعتراض خود را طبق قوانین و مقررات به سازمان لیگ ارسال کردیم. باشگاه پرسپولیس همیشه به داوران احترام گذاشته و می دانیم همیشه سعی دارند بهترین عملکرد را داشته باشند اما با وجود اضافه شدن داوران پشت دروازه البته به سود برخی رقیبان ما اشتباهات فاحشی صورت گرفته که همه کارشناسان هم آن را تایید کرده اند.

معاون باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس فقط دنبال عدالت است اما برخی اشتباهات در نتایج بازی ها تاثیر گذار بوده و برخی تیم ها از آن سود برده اند. می خواهیم در شرایط برقراری عدالت در دربی وارد زمین شویم تا اتفاق های گذشته دیگر تکرار نشود.

شکوری درباره ادعای حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه بی تردید برای برد دربی پاداش ویژه ای برای این تیم در نظر گرفته ایم، عنوان کرد: این بازی شرایط خاصی دارد و قطعا باشگاه ما هم سعی دارد بهترین انگیزه را برای بازیکنان به وجود بیاورد.با این وجود بازیکنان و کادرفنی  ما به حدی بزرگ و باتجربه هستند که شرایط حساس دربی را به خوبی درک می کنند. 

وی افزود: من درباره فرد خاصی صحبت نمی کنم اما افرادی که فوتبالی نیستند اینگونه درباره پاداش صحبت می کنند. درست نیست قبل از شروع بازی نتیجه را پیش بینی کنیم اما نتیجه این مسابقه داخل زمین رقم می خورد و اگر کسی ورزشی و فوتبالی باشد می داند نتیجه دربی را نمی توان با اطمینان پیش بینی کرد. فردی هم که در این مسابقه شرکت کرده باشد می داند قبل از آن درباره نتیجه این مسابقه صحبت کند زیرا شرایط این دیدار خیلی سخت است. دوستان روی تیم خود تمرکز کنند. 

معاون باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همین بازی بهترین انگیزه را برای بازیکنان به وجود می آورد اما سعی داریم در بحث های جانبی بهترین پشتیبانی را داشته باشیم تا تیم پرسپولیس با شرایط خوبی وارد زمین شود. بازیکنان حرفه ای ما چهار سال است قهرمان لیگ می شوند و در سه سال اخیر دو بار به فینال رسیده اند. به همین دلیل شرایط دربی را درک می کنند. ما می خواهیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه هم در زمین تعیین شود.

سرپرست دبیرکلی سابق فدراسیون فوتبال درباره مطرح شدن بحث حضورش در انتخابات این فدارسیون گفت: تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده ام  و تا شنبه که روز آخر ثبت نام انتخابات است خدا بزرگ است. در شرایط حاضر تمرکز من روی باشگاه بزرگ پرسپولیس است و فعلا عجله ای برای حضور در انتخابات ندارم. حضور در این باشگاه بزرگ هم دست کمی از فدراسیون فوتبال ندارد. ما بازی حساس دربی را پیش رو داریم اما برای انتخابات فدراسیون تا شنبه صبر کنید تا ببینیم چه اتفاق هایی رخ می دهد. امیدوارم از این مرحله هم به خوبی عبور کنیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول