اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آزادی 100 نفر از زندانیان بدهکار مالی در اصفهان به یاد سردار دل‌ها

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی به همت سازمان بسیج حقوقدانان این استان خبر داد.

آزادی 100 نفر از زندانیان بدهکار مالی در اصفهان به یاد سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، محمدرضا حبیبی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به یادبود سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حمایت سازمان بسیج حقوقدانان و سپاهیان و خیران استان اصفهان تعداد ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی از زندان‌های استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تقدیر از این اقدام خداپسندانه و ارزشمند سپاه افزود: به درستی می‌توان آیه شریفه «و أعدوا لهم ما استطعتم من قوه ...» را مدالی دانست بر سینه بسیجیان و سپاهیان چرا که در طول بیش از چهل سال انقلاب شکوهمند اسلامی در تمامی صحنه‌ها و یا بحران‌ها بدون در نظر داشتن پست و مقام متواضعانه و مقتدرانه به میدان عمل آمده و در جهت اقتدار و سربلندی نظام ولایی و گسترش اسلام نقش آفرینی کرده‌اند.

وی بیان کرد: امروز هم شاهد یکی دیگر از این اقدامات ارزشمند از سوی سازمان بسیج حقوقدانان و سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان بودیم، این بار در حوزه کاهش جمعیت زندان شاهد حمایت و کمک به آزادی ۱۰۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سطح زندان‌های استان اصفهان هستیم.

حبیبی خاطرنشان کرد: نباید فراموش شود که با این اقدام خداپسندانه علاوه بر رهایی این تعداد زندانی چندین برابر این میزان که خانواده‌های زندانیان هستند که به نوعی در بند اسارت و مشکلات عدیده ناشی از زندانی بودن سرپرست خود هستند، آزاد شده‌اند و از این رو اینگونه اقدامات از اجر و مزد فراوان دنیوی و اخروی نزد خداوند برخوردار است.

رئیس دادگستری استان اصفهان خطاب به زندانیان آزاد شده عنوان کرد: شایسته است به شکرانه این نعمت بزرگ آزادی تلاش کنند در جامعه پیام‌آور امر پیشگیری از وقوع جرم باشند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول