اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

عبداللهی و بایبردی بهترین‌های لیگ تیراندازی با کمان شدند

هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان در بخش بانوان امروز برگزار شد.

عبداللهی و بایبردی بهترین‌های لیگ تیراندازی با کمان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان در رده بانوان، یادواره شهدای سلامت عصر امروز برگزار شد.

در هفته سوم و در ماده ریکرو بانوان تیم‌های آکادمی راد و اشتادسازه با نتیجه مشابه 5 بر صفر به ترتیب مقاومت عاشوری آذربایجان شرقی و فولاد مکران را شکست دادند.

در هفته چهارم این رقابت‌ها نیز فولاد مکران 3 بر 2 از سد آکادمی راد گذشت و دانشگاه آزاد نیز با نتیجه 4 بر یک برابر مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری دست یافت.

در هفته سوم کامپوند بانوان تیم‌های فولاد مکران و آکادمی راد با نتیجه 4 بر یک به ترتیب برابر محبوب تهران و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسیدند و مس کرمان نیز 3 بر 2 مقابل هیئت چهارمحال و بختیاری به پیروزی رسید. 

هفته چهارم لیگ برتر کامپوند بانوان نیز امروز پیگیری شد و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی 3 بر 2 از سد فولاد مکران گذشت و مس کرمان 5 بر صفر محبوب تهران را شکست داد و آکادمی راد نیز 4 بر یک هیئت چهارمحال و بختیاری را از پیش رو برداشت.

در مسابقات این هفته مهتا عبداللهی از دانشگاه  آزاد، شیوا شجاع مهر از اشتاد سازه و آیتک جلوسیان از دانشگاه آزاد در ماده ریکرو برترین امتیازات را به دست آوردند.

گیسا بایبردی از آکادمی راد، راحله فارسی از مس کرمان و پریسا سپاهانی از مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی برترین امتیازات کامپوند را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول