اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

ارزش بازار رمز ارزها رقم تاریخی یک تریلیون دلار را ثبت کرد

ارزش معاملات رمز ارزها به بیش از یک تریلیون رسیده که عامل آن رشد تاریخی رمز ارز پرمصرف «بیت کوین» است که در ابتدای سال 2021 به میزان 30 درصد رشد داشت.

ارزش بازار رمز ارزها رقم تاریخی یک تریلیون دلار را ثبت کرد

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، به نقل از راشاتودی با افزایش قیمت بیت کوین ارزش بازار رمز ارزها به بیش از یک تریلیون دلار رسید.

بر اساس این گزارش، نخستین بار است که ارزش معاملات رمز ارزها به بیش از یک تریلیون رسیده که عامل آن رشد تاریخی رمز ارز پرمصرف «بیت کوین» است که تاکنون چنین قیمتی را به خود ندیده بود.

بر اساس آمارهایی که توسط «کوین دسک» گردآوری شده است، بیت کوین که به تنهایی 70 درصد بازار رمز ار زها را تشکیل می دهد امروز پنجشنبه با ثبت رکورد جدید قیمت به 37739 دلار به فروش رفت.

ارزش امروز بازار رمز ارزها 200 میلیارد دلا ر بیش از ژانویه سال 2018 است که آن زمان  اکثر رمز ارزها حراج فروش داشتند که از نظر میزان فروش یک رقم تاریخی به حساب می آمد.

علیرغم برخی نوسانها بزرگترین رمز ارز تنها در ابتدای سال 2021 به میزان 30 درصد رشد داشت که در سال گذشته این رمز ارز نزدیک به 4 برابر افزایش یافته بود.رمز ارز «اتر» تنها در هفته گذشته 60 درصد رشد داشت.

بیت کوین که به طلای دیجیتال معروف است، در بین سرمایه گذاران جذابیت بیشتری یافته چراکه این رمز ارز به عنوان مانعی برای تورم و نیز عامل کاهش ارزش دلار  تلقی میشود.

هنوز بسیاری از سرمایه گذاران در باره امکان افزایش ارزش بیت کوین با هم شرط بندی می کنند آنها می گویند که امکان افزایش ارزش بیت کوین تا 146 هزار دلار در طولانی مدت وجود دارد اما معتقدند که  این افزایش زمانی وجود خواهد داشت که نوسان کمتری داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول