اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مشکل نقدینگی پروژه‌های ناتمام استان بوشهر حل شود

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس گفت: پروژه‌های ناتمام زیادی در استان وجود دارد که باید مشکل نقدینگی پروژه‌ها حل شود و پروژه‌های ناتمام تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

مشکل نقدینگی پروژه‌های ناتمام استان بوشهر حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی بعدازظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار بوشهر با اشاره به تعاملی که بین فرمانداران و نمایندگان استان وجود دارد اظهار داشت: در شرایط فعلی که کرونا و تحریم‌ها بر مردم فشار می‌آورد نیاز هست که مسؤولین استان و نمایندگان مجلس با یک نگاه تعاملی در کنار هم موانع و مشکلات را مرتفع کنند. 

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه‌های ناتمام زیادی در استان وجود دارد که باید مشکل نقدینگی پروژه‌ها حل شود و پروژه‌های ناتمام تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

خرید گوجه دغدغه‌ جدی مردم جنوب استان 

وی پیگیری صادرات گوجه و خرید گوجه برای رب را از دغدغه‌های جدی مردم جنوب استان دانست و اظهار داشت: مردم تجربیات تلخی از عدم خرید و جلوگیری از صادرات گوجه دارند، باید مجموعه استان و کشور این مشکل را مدیریت کنند. 

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه گفت: تصمیمات وزارت نفت درخصوص ساختار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، تاثیرات منفی بر منطقه می‌گذارد و باید در این تدبیر مناسبی اندیشیده شود. 

اختصاص قیر به منطقه جنوب استان، پیگیری مسائل شهرهای جدید نای بند و سیراف، توسعه اسکله‌های صیادی و گازرسانی به روستاها از دیگر مسائلی بود که حجت الاسلام احمدی در این نشست مطرح کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول