اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ماجرای تخریب امامزاده‌‌ای در خفر برای کشف گنج/ سارقان ناکام ماندند

چند روزی است خبر تخریب امامزاده‌ای در شهرستان خفر در فضای مجازی دست به دست می‌شود که خبرنگار فارس موضوع و جزئیات این خبر را از مسئولان امر جویا شد.

ماجرای تخریب امامزاده‌‌ای در خفر برای کشف گنج/ سارقان ناکام ماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پی انتشار خبری در رسانه‌های محلی شهرستان‌های خفر و جهرم مبنی بر تخریب و سرقت از مقبره امامزاده شاه کرامت‌اله روستای علی آباد شهرستان خفر، توسط افرادی ناشناس، مدیر روابط‌ عمومی اوقاف و امور خیریه استان فارس اظهار داشت: در یک‌شنبه شب یک حفاری سطحی در امامزاده اتفاق افتاده و سارقان که تعدادشان نامشخص است نیز متواری شده‌اند.

جواد یزدانی افزود: در جوار این امامزاده قبرستانی قدیمی وجود دارد که همین مسأله موجب طمع سارقان شده ولی به تایید پلیس و اداره میراث فرهنگی جهرم چیزی از اموال این امامزاده که در محیطی ساده و کوچک قرار دارد، کم نشده است.

ریاست اداره اوقاف شهرستان جهرم نیز در گفتگو با خبرنگار فارس در این باره گفت:در ساختمان این امامزاده سه قبر مدفون است که از قداست خاصی در بین مردم برخوردار است و به دلیل روستایی بودن محیط و عدم حضور دائم متولی در محل امامزاده که مکانی کوچک است؛ سارقان در این مکان حضور یافته‌اند ولی خوشبختانه اقدامشان بی‌نتیجه مانده است.

به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم، پلیس هم عدم سرقت از امامزاده را تایید نموده و این محل طی دو روز گذشته مرمت و بازسازی شده‌است.

غریب‌زاده افزود: تلاش برای شناسایی سارقان ادامه دارد و اخبار منتشر شده در فضای مجازی کذب است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول