اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اقدام شاهرودی‌ها به یاد سردار دل‌ها/ از توزیع بسته‌های معیشتی تا تأمین ‌هزینه ترک اعتیاد

اعضای محلات اسلامی شاهرود با توزیع بسته‌های معیشتی، تأمین ‌هزینه کمپ ترک اعتیاد فرد نیازمند و سایر اقدامات، یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند.

اقدام شاهرودی‌ها به یاد سردار دل‌ها/ از توزیع بسته‌های معیشتی تا تأمین ‌هزینه ترک اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، با هدف گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، اعضای محلات اسلامی شاهرود برنامه‌های متنوعی را در پاسداشت این مرد میدان اجرا کردند.

اعضای محلات اسلامی شاهرود با برپایی ایستگاه صلواتی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و استقبال از شهید گمنام یاد سردار شهیدمان را گرامی داشتند.

در محله اسلامی شهرک پردیس شاهرود موکب پذیرایی برپا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اهالی با چای و بیسکوییت پذیرایی شد.

همچنین تعدادی اسباب بازی و عروسک به کودکان از طرف دفتر محله اسلامی اهدا و کمک‌هزینه کمپ ترک اعتیاد یک نفر توسط اعضای شورای محله اسلامی شهرک پردیس شاهرود اهدا شد.

۵۳ بسته معیشتی به ارزش هر بسته دو میلیون ریال شامل روغن، حبوبات، ماکارونی و مواد بهداشتی و ... به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در این محله و منطقه هوانیروز شهرک ولیعصر (ع) و محله بعثت شاهرود اهدا شد.

به همت کمیته نیکوکاری محله اسلامی شهرک فدک نیز ۱۰۰ پرس غذا به نیابت سردار شهید سلیمانی بین ایتام و خانواده‌های کم‌برخوردار این محله توزیع شد.

در اوج این برنامه‌ها از یک شهید گمنام در پنج محله اسلامی شاهرود با حضور پرشور اهالی این مناطق استقبال شد و یاد و خاطره شهدا با حضور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرامی داشته شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول