اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

عسگری: از مسابقات لیگ تکواندوکاران را برای تیم ملی دعوت می‌کنیم/ قبل از المپیک سه رقابت مهم داریم

سرمربیتیم ملی تکواندو گفت: پیش بینی کردیم اگر شرایط برای برگزاری مسابقات آزاد کشوری برای مراحل مختلف انتخابی تیم ملی فراهم نشود، از مسابقات لیگ نفرات را برای ورود به انتخابی تیم ملی دعوت کنیم.

عسگری: از مسابقات لیگ  تکواندوکاران را برای تیم ملی دعوت می‌کنیم/ قبل از المپیک سه رقابت مهم داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فریبرز عسگری درباره  برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: این مجوز به ما داده شد تا تمرینات را شروع کنیم. تاکنون سه مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها از طریق مسابقات لیگ کار خود را ادامه می دهند. قبل از المپیک هم مراحل پایانی گراند پریکس برگزار می‌شود و سه رقابت مهم را پیش رو داریم.

وی درباره برگزاری مسابقات جام جهانی بلافاصله پس از المپیک 2020 عنوان کرد: با توجه به شرایط ناخواسته ای که به دلیل کرونا به ما تحمیل شده پیش بینی کردیم  اگر شرایط برای برگزاری مسابقات آزاد کشوری  برای مراحل مختلف انتخابی تیم ملی فراهم نشود، از مسابقات لیگ نفرات را برای  ورود به انتخابی تیم ملی دعوت کنیم و پیش بینی‌های لازم هم انجام شده است.

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران درباره وضعیت سجاد مردانی برای حضور در رنکینگ المپیکی با توجه به ممنوعیت حضور ورزشکاران روسیه در این رقابت‌ها گفت: ابتدای امر و در روزی که مردانی با رنک هفت کار خود را پایان داد با هم قرار گذاشتیم که شرایط به شکلی باشد که انگار وی سهمیه المپیک را کسب کرده و طبق همین موضوع تمرینات خود را پیش ببرد. مردانی کیفیت و آمادگی خود را در سطح مطلوب نگه داشته است. فرض گرفته‌ایم سهمیه را داریم و سایر مسائل دست خدا است.

عسگری در گفت و گو با شبکه ورزش اضافه کرد: اگر شرایط به سود ما شد، قطعا از فرصت به وجود آمده استفاده بهینه را می‌بریم در غیر این صورت تلاتش خود را بیشتر می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول