اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روایت هنرمندی سفیران «مکتب سلیمانی»/ زیباسازی مدارس و روستاهای بیارجمند + تصاویر

کاروان سفیران مکتب سلیمانی سپاه ناحیه شاهرود، با حضور در بیارجمند، به اهالی محروم این بخش خدمت‌رسانی کرده و به زیباسازی مدارس و روستاها پرداختند.

روایت هنرمندی سفیران «مکتب سلیمانی»/ زیباسازی مدارس و روستاهای بیارجمند + تصاویر

حسن کریمی فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهرود، با اشاره به حضور کاروان سفیران مکتب سلیمانی در این بخش اظهار کرد: این کاروان متشکل از گروه جهادی ثقلین و گردان فاتحین به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این بخش حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در راستای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، کاروان سفیران مکتب سلیمانی سپاه ناحیه شاهرود در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود حضور یافتند و به خدمت‌رسانی به اهالی محروم این بخش پرداختند، اضافه کرد: این کاروان در روز نخست حضور خود در روستای احمدآباد خارتوران بیارجمند با رنگ‌آمیزی دیوارها به زیباسازی روستا پرداختند.

کریمی با بیان اینکه در این کاروان ۱۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان شاهرود حضور دارند، گفت: هنرمندان بسیجی این کاروان به زیباسازی مدارس شهر بیارجمند و روستاهای اطراف می‌پردازند و جهادگران در عرصه عمرانی و سازندگی در روستاها تلاش می‌کنند.

توزیع ۵ هزار پرس غذا به نیت سردار دل‌ها

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند خاطرنشان کرد: طبخ و توزیع پنج هزار پرس غذا به نیت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی در این بخش از دیگر برنامه‌های این کاروان است.

کریمی خدمت‌رسانی و کمک به مردم را از ویژگی‌های بارز سردار شهید سلیمانی دانست و افزود: تلاش‌های این شهید سبب شد، لقب سردار دل‌ها را از آن خود کند و رهروان این شهید و یارانش نیز در همین مسیر در حال حرکت هستند تا باری از دوش مردم محروم کم کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول