اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اولین خواسته «پوچ» در پاریس ؛ مهاجم پپ را بخرید!

کانال پلاس فرانسه از اولین خواسته مائوریسیو پوچتینو در باشگاه پاریس خبر داد.

اولین خواسته «پوچ» در پاریس ؛ مهاجم پپ را بخرید!

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پاری سن ژرمن با سرمربی جدید خود آرزوهای متفاوتی را هدف‌گزاری کرده است و می‌خواهد با پوچتینو قهرمان اروپا شود. کاری که با توخل به یک قدمی آن رسید و اکنون این وظیفه به مرد آرژانتینی محول شده است.

در تابستان 2021 بازیکنان زیادی هستند که به تیم پاریس مرتبط شده و برخی رسانه‌ها از علاقه سن ژرمن به جذب آنها صحبت می‌کنند. از دله‌علی، بازیکن نیمکت نشین مورینیو و ستاره سابق پوچتینو گرفته تا لئو مسی که هنوز آینده‌اش در بارسلونا مشخص نیست.

سایت کانال پلاس در کنار این حواشیح از اولیویت بندی پوچتینو برای خرید در پنجره تابستانی صحبت کرد و از «سرخیو آگوئرو» به عنوان گزینه اصلی پوچ نام برد.

برونو ساتین، مدیربرنامه فوتبال در مصاحبه سایت کانال پلاس اظهار داشت که پوچتینو می‌خواهد ستاره پپ گواردیولا را به پاریس آورد. او می‌خواهد در کنار کیلیان ام‌باپه و نیمار یک مثلث قدرتمند را در اروپا بسازد.

آگوئرو در تابستان قراردادش با سیتی به پایان می‌رسد و هنوز خبری در خصوص تمدیدش منتشر نشده است. البته آینده ام‌باپه نیز در پاریس مشخص نیست و این بازیکن رویای بازی در رئال مادرید را در سر دارد. از طرفی باشگاه پاریس می‌خواهد اگر مسی خواهان جدایی از بارسلونا بود، او برای خرید ستاره آرژانتینی دست به کار شود و زودتر از منچسترسیتی لئو را به پاریس آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول