اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شعله‌ آه مظلومانِ سراسر دنیا، کاخ سفید را به ویرانه‌ای سیاه مبدل خواهد کرد

خطیب جمعه کامفیروز گفت: سال‌ها است که مقام معظم رهبری صحبت از نابودی هیمنه‌ آمریکا در جهان به میان می‌آورند و از آن تعبیر به افول موریانه‌وار می‌کنند.

شعله‌ آه مظلومانِ سراسر دنیا، کاخ سفید را به ویرانه‌ای سیاه مبدل خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به تحولات اخیر در آمریکا گفت: چیزی که قطعا در وادی امر شاید برای بسیاری از ما تصورش هم خوش خیالی بود، اکنون با اتفاقات اخیر و فتح کنگره‌ آمریکا توسط شهروندان این کشور، به خوبی اتفاق افتاد و شاهدیم آنچه را که پیر ِفرزانه و رهبر حکیم ما در خشت خام می‌دید، جوانان ما در آیینه هم نمی‌دیدند!

وی افزود: این بی‌آبرویی‌ها و هرج و مرج‌هایی که ما از درون آمریکا شاهد آن هستیم بازتاب و نتیجه‌ رفتار وحشیانه و ظالمانه‌ این قدرت شیطانی با ملت‌ها و مردم مظلوم دنیاست که اکنون دارد دامنگیر خودش می‌شود و ان‌شاء الله شعله‌ آه مظلومانِ سراسر دنیا کاخ سفید را به ویرانه‌ای سیاه مبدل خواهد کرد.

تقی زاده در ادامه راجع به پر کردن چاه‌های آب در کامفیروز ضمن دعوت مردم به آرامش و تمکین به قانون، چنین بیان کرد: متاسفانه هرازچند گاهی شاهد آن هستیم که از طرق مختلف مسئولان سازمان آب باعث نگرانی و اضطراب مردم می‌شوند و اکنون وزارت نیرو و سازمان آب با توجیه کمبود منابع زیر زمینی، کمر همت خود را بر پر‌کردن برخی از چاه‌های آب در منطقه بسته و این امر را با شدت و قوت پیگیری می‌کنند؛ لذا لازم می‌بینم که در این خصوص چند نکته را بیان کنم.

خطیب جمعه کامفیروز ادامه داد: اولا مردم باید با حفظ آرامش و خون سردی به قانون تمکین کرده و اگر حقی از کسی تضییع شده از مجاری قانونی پیگیری نمایند.ثانیا دستگاه‌های نظارتی نسبت به تظلم خواهی از مظلومین و کسانی که ظلمی در حقشان شده به سرعت رسیدگی کنند. ثالثا اینکه نفس چنین عملی صحیح است یا خیر، اظهارنظر راجع به آن را به کارشناسان مربوطه واگذار می‌کنم.

وی افزود: اما نکته‌ مهمی که باید ذکر شود این است که معیشت قریب به اتفاق مردم شریف کامفیروز مستقیما به همین چاه‌های آب گره خورده و قطعا بستن و پر کردن این جاه‌ها بدون تدبیر قبلی و برنامه‌ریزی اقتصادی مناسب، جهت جبران خسارات وارده به این مردم عزیز، تبعاتی به مراتب اسفناک‌تر از بحران آب برجای خواهد گذاشت. لذا خواهشمندم که این مسئله را برای سالیان اینده با تحقیق کافی پیش ببرند و با دعوت از زارعین، یک فکر اساسی و همیشگی برای این مشکل بشود؛ چرا که در برخی موارد خاص و حاد اگر اجرای قانون با برنامه دقیق و تدبیر نباشد، به مراتب می‌تواند اثرات مخرب‌تر از عدم اجرای آن را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول