اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رزمایش ارتش، نشانه آمادگی است/انهدام عین الاسد نمایش آمادگی پهبادها

امام جمعه سلطانیه گفت:رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران نشانه آمادگی است و انهدام عین الاسد نمایش آمادگی پهبادهای دوربرد و نقطه زن ایران اسلامی است.

رزمایش ارتش، نشانه آمادگی است/انهدام عین الاسد نمایش آمادگی پهبادها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی، عمل به دستورات اهل بیت علیهم السلام را از مصادیق تقوا دانست و با اشاره به روایتی از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: شیعه حضرت زهرا (س) کسی است که به آنچه آن اهل بیت پیامبر دستور داده عمل کند و از هر چیزی که آنان نهی کرده دوری کند.

امام جمعه سلطانیه با قرائت فرازی از خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها و با بیان اینکه آن حضرت در طول زندگی خود خصوصا بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) مدافع ولایتِ امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام  بود، گفت: ولایتمداری درس ماندگار فاطمیه است.

وی با اشاره به طرح انقلابی و اقدام راهبردی مجلس مبنی بر آغاز مجدد غنی سازی ۲۰ درصد و با بیان اینکه محدودیت‌های هسته‌ای با هدف لغو تحریم‌ها بود، گفت: دشمن نه تنها تحریم‌ها را لغو نکرد، بلکه تحریم‌ها را تشدید و از طرفی دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی را هم ترور کرد.

حسینی‌نسب با تقدیر از طرح و تصویب راهبردی مجلس بعد از ترور شهید فخری زاده برای رفع تحریم‌ها و مکلف کردن آژانس انرژی هسته‌ای به غنی سازی ۲۰ درصد، تصریح کرد: این اقدام طبق توافق برجام و در برابر زیاده خواهی و گستاخی دشمنان است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه طرح مجلس و اقدام دولت نماد اتحاد و هم صدایی است و مورد حمایت مردم هم است و تهدید و زورگویی دشمنان هیچ تاثیری ندارد، افزود: رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران نشانه آمادگی است و انهدام عین الاسد نمایش آمادگی پهبادهای دوربرد و نقطه زن ایران اسلامی است.

وی به وضعیت نابسامان شورا و شهرداری سلطانیه اشاره کرد و با انتقاد از اختلافات و کشمکش‌های اعضای شورای اسلامی و شهرداری شهر سلطانیه و با بیان اینکه آبان ماه سال ۹۸ یعنی ۱۴ ماه قبل اعضای شورای اسلامی و شهردار وقت را به دفتر دعوت کردم و خواستم که اختلافات را کنار بگذارند و در دوره باقیمانده عمر شورای اسلامی به مردم خدمت کنند و همچنین در مرداد امسال هم بر خدمت به مردم و رفع مشکلات شهر تاکید کردم، ادامه داد: دخالت برخی، غیر از اعضای شورای اسلامی در تصمیمات شورای شهر نه تنها اختلافات را کاهش نداده بلکه بیشتر هم کرده و این آفت شوراست.

حسینی‌نسب با بیان وقایع اتفاق افتاده در شورای اسلامی سلطانیه از جمله استعفای سه نفر، پس گرفتن استعفای یکی از آنان، عزل شهردار و ابقای او و عدم تمکین به رای اکثریت، هنوز هم اختلاف باقی است و این به ضرر مردم و شهر است، گفت: من نمی‌گویم چه کسی شهردار باشد یا نباشد چرا که انتخاب شهردار از وظایف شوراست اما تاکید می‌کنم کشمکش ها را تمام کنید و اگر کسی کوتاهی کند مدیون مردم است.

امام جمعه سلطانیه با تسلیت ارتحال علامه مصباح یزدی و به پیام تسلیت مقام معظم رهبری بمناسبت ارتحال ایشان اشاره و تصریح کرد: در پیام رهبر معظم انقلاب بمناسبت ارتحال علامه مصباح یزدی، ۱۵ ویژگی از جمله عالم ربانی، حکیم مجاهد، متفکر برجسته، دارای زبان گویا در اظهار حق، استقامت در صراط مستقیم، پارسا و پرهیزگار و تالیف کتب راهگشا و علم و بصیرت همراه با صفا برای توصیف شخصیت علامه مصباح یزدی بیان شده بود.

وی با بیان اینکه اقامه نماز ویژه بر پیکر ایشان توسط معظم رهبری و تشییع با شکوه ایشان گفت: همه این‌ها نشانگر جایگاه ویژه علامه مصباح در نزد رهبر معظم انقلاب و مردم قدرشناس بود.

حسینی‌نسب به سالروز ترور دانشمندان هسته‌ای و شهادت شهید احمدی روشن در  ۲۱ دی سال ۹۰ و ترور شهید علیمحمدی در ۲۲ دی ۸۸ توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و با بیان اینکه از دست دادن این سرمایه‌ها در اوج پختگی و بازدهی علمی و فکری غم بزرگی است اما راه و فکر آنان متوقف نخواهد شد، تصریح کرد: دانشمندکُشی از جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با گرامیداشت قیام خونین ۱۹ دی مردم قم، با بیان اینکه این قیام اولین ضربه بر پیکر استکبار بود، به حوادث آمریکا و حمله طرفداران ترامپ به کنگره اشاره کرد و گفت: البته دعوت ترامپ از طرفداران خود به برگشت به خانه روی فتنه گران ۸۸ را سیاه‌تر کرد.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول