اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

وفاق جریانات انقلابی با ساز و کار مشخص/افزایش ارتباط جامعه مدرسین با نسل جوان حوزه

آیت الله حسینی بوشهری در دیدار اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن تقدیر از همراهی بسیاری از چهره های این جریان انقلابی از اولین سال های شکل گیری جامعه مدرسین، بر لزوم هماهنگی و اتفاق نظر بیشتر جریانات انقلابی تاکید کرد.

وفاق جریانات انقلابی با ساز و کار مشخص/افزایش ارتباط جامعه مدرسین با نسل جوان حوزه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم و سه نماینده شهر مقدس قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خسارت بزرگ از دست دادن دو شخصیت بزرگ مانند آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی که هر دو مورد عنایت مقام معظم رهبری بودند افزود: متاسفانه چهره های بزرگ و تاثیرگذاری را طی سال های گذشته از دست دادیم و مسیر سختی پیش رو داریم و به همین جهت نیروهای انقلابی باید برای وفاق بیشتر به دنبال ساز و کار و طراحی برنامه باشند و تا حد امکان از اختلاف نظرهای بی مورد خودداری کنند. 

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خوشبختانه جامعه مدرسین از بدو شکل گیری توجه ویژه ای به رویکرد انقلابی و وحدت رویه داشت و در همان اوایل شکل گیری در زمان خفقان رژیم پهلوی، جمعی از علما و فضلاء، ایده برپایی نظام اسلامی را با وجود تمام تهدیدات و خطرها طراحی می کردند و شجاعانه و با اتفاق نظر، پای کار بودند ،چون قاطعانه به جمع بندی و احساس تکلیف رسیده بودند .

امام جمعه موقت قم افزود: حضرت آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی از همان روزهایی که امضا کردن پای اعلامیه های جامعه مدرسین، مانند اعلام مرجعیت امام راحل، یک نوع جهاد بود و تبعات بسیاری داشت، ثابت قدم بودند و خوشبختانه بسیاری از فعالان انقلابی و سیاسی در همان زمان همراه و یاور جامعه مدرسین حوزه علمیه بودند که تا کنون هم رابطه خوبی بین این دو قشر برقرار بوده و می باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد:هم افزایی نیروهای انقلابی کمک شایان توجهی به موفقیت در مسیر حرکت جامعه مدرسین نمود و من هم با خدای خودم عهد کردم مسیر بزرگان قبل از خود مانند آیت الله مشکینی و آیت الله یزدی را ادامه بدهم.

وی افزود: شاید گروه ها و جریانات سیاسی انقلابی، در روش ها سلیقه متفاوتی داشته باشند، ولی قطعا مقصد و هدف همه آنها یکی است و زیر چتر نظام و رهبری و معتقد به آرمانی مقدس در کنار هم و درحال حرکت رو به جلو هستیم و به امید خدای متعال در فصل جدید فعالیت جامعه مدرسین ما هم بنا داریم ارتباطمان را با بدنه حوزه ، نسل جوان حوزه و نیروهای انقلابی جهت هم افزایی، بیشتر کنیم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول