اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده سابق ایرانیان کلیمی در مجلس:‌ شرکت داروسازی فایزر به فکر سود خودش است نه سلامتی مردم

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: شرکت داروسازی فایزر و دیگر کمپانی‌های دارویی جهان نه به فکر سلامتی مردم بلکه به فکر سود بیشتر و منافع مادی خود هستند.

نماینده سابق ایرانیان کلیمی در مجلس:‌ شرکت داروسازی فایزر به  فکر سود خودش است نه سلامتی مردم

سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره عدم واردات ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی درباره بیماری کرونا به کشور گفت: شرکت داروسازی فایزر و دیگر شرکت‌های داروسازی جهان زیر سلطه و نفوذ آمریکا و متحدانش هستند.

وی افزود: از سوی دیگر این کمپانی‌های دارویی به هیچ وجه به فکر سلامتی مردم نیستند و آنچه که برای آنها ملاک و معیار است کسب سود و منافع مادی بیشتر است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: از سوی دیگر این کمپانی های دارویی جوامع و کشورهای کمتر توسعه یافته را آزمایشگاه خود می‌دانند و مردم این کشورها را برای آزمایش داروها و واکسن‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس ما را در حوزه دارویی هم تحریم کردند و تحریم‌ها علیه ایران شامل این بخش نیز شده است چگونه است که می‌خواهند واکسن کرونا را به ما بفروشند.

وی افزود: باید مطمئن باشیم و بدانیم که اگر واکسن فایزر ثمربخش و مورد اطمینان بود آمریکا و انگلیس هیچگاه آن را به ما نمی‌فروختند و اگر هم امکان خرید آن برای ایران مهیا می‌شد با قیمت بسیار بالایی ما باید آن را تهیه می‌کردیم.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: هدف و برنامه آمریکا همیشه نابودی ملت ایران و از بین بردن جمهوری اسلامی بوده پس وقتی سیاست برنامه و هدف این کشور چنین است هیچگاه داروی مطمئنی را که موجب نجات ملت ایران شود به ما نمی فروشند.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: در دوران ستمشاهی دستیاران و دانشجویان پزشکی آمریکا به ایران می‌آمدند و بیماران ایرانی در بیمارستان برای آموزش آنها به عنوان ماده اولیه در اختیارشان قرار داده می‌شد اما پزشکان من که برای تحصیل به آمریکا می‌رفتند یکسری مسائل تئوری که آن هم مربوط به شرایط بهداشتی و درمانی آمریکا بود به آنها آموزش آموزش داده می شد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول