اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آقایان مسئول متشکریم!

امام‌جمعه آستارا در خطاب به مسئولین دولت گفت: آقایان مسئول متشکریم! که دارید سفره مردم را کوچک‌تر می‌کنید؛ نیمرو غذای فقیر و غنی است؛ اما با این روالی که شما در کنترل قیمت‌ها پیش گرفته‌اید درست کردن این وعده غذایی برای خانواده‌ها هزینه‌بردار شده است.

آقایان مسئول متشکریم!

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته وضعیت معیشتی و رفاهی مردم را نگران‌کننده دانست و اظهار کرد: مسئولین دولت طبق وعده‌های داده‌شده نتوانستند قیمت تخم‌مرغ و دیگر مایحتاج ضروری خانواده‌ها را کنترل کنند.

امام‌جمعه آستارا در خطاب به مسئولین دولت گفت: آقایان مسئول متشکریم! که دارید سفره مردم را کوچک‌تر می‌کنید؛ نیمرو غذای فقیر و غنی است؛ اما با این روالی که شما در کنترل قیمت‌ها پیش گرفته‌اید درست کردن این وعده غذایی برای خانواده‌ها هزینه‌بردار شده است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اتفاقات اخیر در یکی از کشورهای به ظاهر ابرقدرت جهان بیان کرد: اقدامات ترامپ مبنی‌بر حضور طرفدران در سطح خیابان‌ها و حمله به کنگره یک اقدام ابلهانه و نشانه‌های خوبی از شکنده بودن قدرت پوشالی آمریکا بود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه دولت‌مردان آمریکایی از اداره کشور خود عاجز مانده‌اند و مجریان انتخابات ریاست‌جمهوری انتخابات کشور خود را زیر سؤال می‌بردند، افزود: و طبق بیانات مقام معظم رهبری انتخابات آمریکا جزء ضرر هیچ سودی برای کشور نداشته و جو بایدن یکی از دشمنان درجه یک ایران است.  

وی با اشاره به اینکه یک‌عده از مسئولین دولت آمریکا را بهشت داشته و چشم به نتیجه انتخابات آمریکا دوخته‌اند، تصریح کرد: برخی از مسئولین دولت در بحث برجام چراغ سبز به آمریکا نشان داده‌اند، درحالی‌که برگشت آمریکایی‌ها به برجام هیچ منفعتی برای کشور ندارد.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به شهادت 148 نفر از هم‌وطنان در حادثه هواپیمای مسافربری اکراین تصریح کرد: قوه قضاییه و ستاد کل نیروهای مسلح با صداقت دراین‌خصوص با مردم صحبت کرده و امیدواریم در این میان حقی از خانواده‌های داغ‌دار این 148 شهید پرواز اکراین ضائع نشود.

استاد حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان آستارا در بخش دیگری از سخنان خود سرچشمه تمام گناهاه را دروغ‌گویی دانست و تصریح کرد: بازار دروغ‌گویی در ایام انتخابات داغ است و هرچه به سمت انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌رویم وعده‌های کذب و محال زیادتر می‌شود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه نامزدهای انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شورها در ایام انتخابات وعده‌های کذب به مردم می‌دهند، وقتی‌که خرشان از پل گذشت مردم را فراموش می‌کنند، افزود: وعده‌های کذب نامزدهای انتخابات، باعث بدبینی مردم نسبت به نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی شده است.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه آمار مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کووید 19 تداوم دارد، تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی و شلوغ ازجمله مسئولیت‌های اجتماعی یک شهروند در قبال هم‌نوعان خود است؛ چرا که در صورت بی‌توجهی محدودیت‌ها دوباره برمی‌گردد.

انتهای پیام /۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول