اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جورج کلونی: آشوب خانواده ترامپ را به زباله‌دان تاریخ انداخت!

جورج کلونی هنرپیشه سرشناس هالیوود در واکنش به تسخیر ساختمان کنگره آمریکا توسط طرفداران رئیس‌جمهور گفت نام ترامپ برای همیشه با «طغیان» همراه و همنشین خواهد بود.

جورج کلونی: آشوب خانواده ترامپ را به زباله‌دان تاریخ انداخت!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، جورج کلونی در جریان یک قسمت آتی از پادکست هفتگی «KCRW The Business» به طور خلاصه در مورد آشوب اخیر در تسخیر ساختمان کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی اظهار نظر کرد.
 

 

این هنرپیشه سرشناس هالیوود گفت نام ترامپ برای همیشه با «طغیان» همراه و همنشین خواهد بود.

کلونی با اشاره به روشی که هواداران طرفدار ترامپ در صحنه انجام می دادند، به «کیم مسترز» مجری پادکست که سردبیر غیرثابت هالیوود ریپورتر نیز هست، گفت: تماشای هتک حرمت به خانه ملت به این شکل ویران کننده است.

هنرپیشه و کارگردان فیلم «آسمان نیمه‌شب» افزود: اما این نیز به نوعی یک فریبندگی بسیار بزرگ است. همه منتظر بودند، کاسه صبر همه لبریز شده بود و به نظر می رسید که به خشمی که در مردم القاء کرده اهمیتی نمی‌داد، حتی تا آنجا که وزیر امور خارجه را در جورجیا فراخواند و به او فشار آورد. به نظر می رسید هیچ کدام از اینها مهم نیست. و مشکل همینجا است.

این هنرپیشه در ادامه تأکید کرد: این کار «دونالد ترامپ»، «دونالد ترامپ جونیور»، «ایوانکا ترامپ» و کلا همه خانواده ترامپ را به زباله‌دان تاریخ فرستاد. این نام اکنون برای همیشه با طغیان و آشوب همراه خواهد بود.

وی سپس به چگونگی اظهارات اخیر ژنرال کِلی رئیس اسبق ستاد کارکنان کاخ سفید اشاره کرد که گفته اگر در کابینه بود، به قانون متمم ۲۵ام برای برکناری ترامپ از سمت ریاست جمهوری رأی می داد و در این مورد گفت: این یک تفاوت بزرگِ بزرگ است. اما این چیزی نیست که ما در این مقطع می‌خواهیم و این کار، به هر شکل و شمایلی ارزش آن را ندارد، اما حداقل باید چیزی امیدوار کننده پیدا کنیم که به موجب آن باعث برون رفت ما از این فاجعه باشد.

در حالی که این حادثه روز چهارشنبه در ساختمان کنگره در حال وقوع بود، ستارگان هالیوود مانند «ساشا بارون کوهن»، «بن استیلر»، «سارا سیلورمن»، «جاش گاد» و «سینتیا نیکسون» در رسانه های اجتماعی به این موضوع  پرداختند و خواستار اقدامات عاجل شدند. شرکتهای فناوری از جمله فیس بوک، توییتر و توئیچ هم در پی این هرج و مرج، با مسدود کردن موقت حسابهای ترامپ واکنش نشان دادند.

روز پنجشنبه، «میشل اوباما»، همسر رئیس‌جمهور سابق بیانیه‌ای طولانی منتشر کرد و در آن از وضعیت افراط گرایی و امنیت در ایالات متحده ابراز نگرانی کرد و نوشت: اکنون وقت آن است کسانی که به این رئیس جمهور رای دادند، واقعیت آنچه را که حمایت کرده‌اند ببینند. اوباما گفت: و آن‌ها باید به صورت دسته‌جمعی  قویّاََ او(ترامپ) و اقدامات آن گروه آشوبگر را مورد سرزنش قرار داده و محکوم کنند.

روز  چهارشنبه جلسه شمارش آرای الکترال در صحن کنگره آمریکا به آشوب کشیده شد و طرفداران خشمگین «دونالد ترامپ» توانستند با درگیری با نیروهای امنیتی بر آ»‌ها فائق آمده و وارد ساختمان کنگره شوند. هواداران ترامپ کل ساختمان کنگره را اشغال کردند. در نهایت پس از چهار ساعت درگیری و تنش، تسخیر عمارت کنگره آمریکا در ماشنگتن دی‌سی با دخالت گارد ملی و با کشته شدن دست کم چهار نفر به پایان رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول