اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مردم نسبت به رفتار تند اداره برق«مهران» شاکی هستند/«تبیین» و«امر به معروف و نهی از منکر» لازمه مطالبه گری

امام جمعه شهرستان مهران گفت: مردم نسبت به عملکرد خشن بعضی مسوولان اداره برق مهران به شدت معترضند و از اخلاق تند آنها بارها شکایت رسمی کرده‌اند که باید اقدامات لازم انجام و حرف مردم شنیده شود.

مردم نسبت به رفتار تند اداره برق«مهران» شاکی هستند/«تبیین» و«امر به معروف و نهی از منکر» لازمه مطالبه گری

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله امینی امام جمعه مهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: مردم نسبت به عملکرد خشن بعضی مسوولان اداره برق مهران به شدت معترضند و از اخلاق تند آنها بارها شکایت رسمی کرده‌اند که متاسفانه تا الان ترتیب اثر داده نشده است خود بنده در این خصوص بارها به فرماندار و سایر مسوولان ذی‌ربط نکاتی را گفته‌ام که البته باید اقدامات لازم انجام و حرف مردم شنیده شود.

وی افزود: انتقاد و مطالبه گری باعث پیشرفت جامعه است و شکی در این باره نیست منتهی جوانان عزیزی که قصد انتقاد دارند، متوجه باشند که از لوازم انتقاد «تبین» و مراعات شرایط «امر به معروف و نهی از منکر» است تا خدایی ناکرده دچار خطا نشوند.

آزادیگفت: مسوولان وقتی به جهت عذر شرعی یا عقلی قادر به حضور در مراسمات مهم ملی نیستند و در موضع اتهام قرار دارند باید عذر خود را برای عموم مردم شفاف بیان کنند و کافی نیست که عذرشان را تنها به شکل خصوصی یا در جلسات به مسوولان بگویند.

وی ادامه داد: حوادث اخیر آمریکا نشان داد در آمریکا هیچگونه دمکراسی وجود ندارد و قطعا به زودی جهان شاهد افول آمریکا خواهد بود آمریکایی که با طرح نقشه خاورمیانه بزرگ و طرح پلان B به دنبال تجزیه کشورهای منطقه بود الان خودش در معرض تجزیه قرار گرفته است.

امام جمعه مهران تصریح کرد: نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ترامپ را شخصی «خطرناک» معرفی می‌کند که مرتکب «فتنه» شده؛ در حالی که در سال 88 که کشور ما سران فتنه و ایادی آنها را اهل «فتنه» معرفی کرد همین آمریکایی‌ها آنها را آزادی خواه می‌نامیدند.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول