اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تقدیر امام جمعه شهرکرد از حضور رئیس مجلس در مناطق محروم

امام جمعه شهرکرد حضور مسؤولان در مناطق محروم را یک دستاورد دانست و گفت: یک دستاورد سفر آقای قالیباف حضور در مناطق محروم و پرمشکل بود.

تقدیر امام جمعه شهرکرد از حضور رئیس مجلس در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در پیام نماز جمعه خود با اشاره به امروز 19 دی و سالروز قیام مردم قم در سال 1356، گفت: دستگاه طاغوت و به اصطلاح دستگاه شاهنشاهی آن روزها دچار یک مستی و غرور شده بود و احساس امنیت هم از داخل و هم از خارج می‌کرد.

امام جمعه شهرکرد در خصوص یادآوری مسایل سیاسی دی ماه 56 بیان کرد: سیستم شاهنشاهی آن روزها خودش را از همه امور و از همه چیز مصون می‌دید و احساس اقتدار و امنیت می‌کرد لذا در مقام این برآمد که آن مقدار نامی که از حضرت امام(ره) در اذهان عمومی وجود داشت محو کند و امام را به فراموشی بسپارد.

وی اضافه کرد: البته همه این‌ها محاسبه‌های غلطی بود که این‌ها داشتند، معمولاً محاسبه اهل باطل نمی‌تواند محاسبه درست باشد، باطل محاسباتش هم معمولاً باطل است.

نکونام با اشاره به درج مقاله‌ای در روزنامه اطلاعات در سال 56، تصریح کرد: خود این مقاله دقیقاً عکس آن چیزی که این‌ها محاسبه داشتند و به آن می‌اندیشیدند انجامید، این مقاله می‌خواست اقتدار آن‌ها را بیشتر کند ریشه آن‌ها را کند، این مقاله می‌خواست امنیت آن‌ها را بیشتر کند همه وجودشان را به خطر انداخت و نابودشان کرد، این مقاله می‌خواست نام امام را محو کند و امام(ره) را به فراموشی بسپارد اما بیشتر امام را زنده کرد.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس مجلس به چهارمحال و بختیاری توضیح داد: این سفرها تبعاً دارای برکاتی حتماً می‌تواند باشد، شاید حالا آن گونه که انتظار هست نتیجه‌بخش نباشد، ما انتظاراتی داریم تبعاً انتظار داریم وقتی رئیس یک قوه می‌آید وارد یک استان می‌شود تحول چشم‌گیرتری مشاهده بشود این انتظار ما است و انتظار درستی است و مردم خوبمان این انتظار را دارند اما با شرایطی که وجود دارد اصل این سفرها مهم است که بیایند و از نزدیک مسائل را بشنوند.

وی ادامه داد: در همین سفر در جلسات متعددی که بود، هم رئیس مجلس و هم رؤسای کمیسیون‌ها و هم مسؤولان دیگر تبعا این‌ها مسائل و مشکلات را می‌شنوند و مطالبات مطرح می‌شود و تبعاٌ نقش خودش را در آبادانی استان می‌تواند داشته باشد.

نکونام صرف حضور مسؤولان در مناطق محروم را یک دستاورد دانست و ادامه داد: یک دستاورد خیلی خوبی که در این سفر ما شاهد بودیم همان مسئله‌ای بود که ما همیشه تکرار می‌کردیم و تاکید می‌کردیم که مسؤولان بیایند و از نزدیک بروند و این نقاط محروم را ببینند، این نقاط پُر مشکل و پُر مسئله را از نزدیک ببینند.

نماینده ولی فقیه در شهرکرد در پایان گفت: ما همچنان پیگیری این مسائل را می‌خواهیم و دنبال هم می‌کنیم و پیگیر هم هستیم که ان‌شاءالله نتایج بیشتری را از این سفرها شاهد باشیم. نمایندگان مجلس پیگیر باشند، مسؤولان استان هم همچنان پیگیر هستند و همه دست به دست هم بدهیم با همان وحدت خوبی که باید در استان داشته باشیم ان‌شاءالله مطالب را دنبال کنیم که برای استان می‌تواند مفید باشد.

انتهای پیام/3339/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول