اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس الحشدالشعبی: یک سال پس از ترور دو فرمانده شهید، پایان ترامپ جنایتکار را شاهدیم

رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق با اشاره به اقدام واشنگتن در ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و معاون شهید خود گفت که پس از گذشت یک سال از ترور این دو فرمانده، شاهد پایان دوران رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا هستیم.

رئیس الحشدالشعبی: یک سال پس از ترور دو فرمانده شهید، پایان ترامپ جنایتکار را شاهدیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق، امروز (جمعه) در ارتباط با ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شهید ابومهدی المهندس معاون سابق خود در استان بصره (جنوب عراق) به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «بدر»، رئیس سازمان الحشدالشعبی در این خصوص گفت: «پاسخ ما به ترور دو فرمانده شهید اخراج نیروهای بیگانه است».

فالح الفیاض در ادامه با اشاره حوادثه به وجود آمده در آمریکا و یورش طرفداران «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به ساختمان کنگره گفت: «پس از گذشت یک سال از ترور دو فرمانده شهید پایان این [ترامپ] جنایتکار را شاهد هستید که در برابر مردم خود نیز رسوا شده است».

الفیاض در ادامه اظهاراتش تأکید کرد : «تمام توطئه‌ها علیه الحشدالشعبی به پایان رسیده و از بین رفته است».

رئیس الحشدالشعبی ادامه داد:‌ «جنگ در عراق، جنگ علیه هویت آن است. ما بر این هویت باقی خواهیم ماند».

فالح الفیاض در ادامه تأکید کرد: «بزرگترین پاسخ به این جنایت، حفظ ارزش‌های شهداء و اهداف آنهاست. ما عراق را به همان شکلی که فرماندهان نصر (شهید سلیمانی و شهید المهندس) خواستند، می‌سازیم نه آنطور که دیگران خواستند».

شورای عالی قضایی عراق، روز گذشته، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که  دادگاه تحقیق «الرصافه» عراق حکم بازداشت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، صادر کرده است (جزئیات بیشتر).

سازمان الحشدالشعبی عراق نیز امروز در بیانیه‌ای در واکنش به صدور حکم بازداشت رئیس جمهور آمریکا از این حکم شجاعانه حمایت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول