اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تولید واکسن کرونا ماحصل خودکفایی در عرصه اقتصادی است

امام‌جمعه موقت بوئین‌میاندشت گفت: تولید واکسن کرونا از دستاورهای دانش پزشکی کشور است که سبب شد وابسته به کشورهای بیگانه نباشیم.

تولید واکسن کرونا ماحصل خودکفایی در عرصه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین‌میاندشت، حجت‌الاسلام ابولفضل مبینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه شرط حمایت از مسؤولان این است که به اهداف ملت پایبند باشند، اظهار کرد: یکی از اصول هفت گانه امام و مقام معظم رهبری دفاع از اسلام ناب محمدی است و نفی اسلام آمریکایی و عربستانی که نماز دارند اما بصیرت ندارند.

امام‌جمعه موقت بوئین‌میاندشت با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی از علمای مدافع انقلاب و ارزش‌های نظام بود، گفت: علما را ترور فرهنگی و بزرگان نظامی را ترور جانی می‌کنند تا موجبات پیشرفت انقلاب و ترویج اسلام را فراهم نکنند.

وی با بیان اینکه اگر به وضعیت کنگره آمریکا توجه کنیم متوجه می‌شویم که آمریکا روبه افول است و از صحنه قدرت جهانی محو خواهد شد، تصریح کرد: مسؤولان کشور گول زرق و برق باطل و دنیا گرایی آمریکایی‌ها را نخورند چون باطل جولان دارد.

مبینی گفت: سردار سلیمانی در مقابل آمریکایی‌ها ایستاد و مقاومت کرد که این نکته مهم است که نشان می‌دهد با توکل برخدا حق در مقابل باطل پیروز خواهد بود.

امام‌جمعه موقت بوئین‌میاندشت با اشاره به اینکه در معاهده با بیگانه ثابت شد که هیچ سودی نصیب کشور ما نشد بنابراین با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در عرصه اقتصادی خودکفا خواهیم شد، افزود: تولید واکسن کرونا از دستاورهای دانش پزشکی کشور است که سبب شد وابسته به کشورهای بیگانه نباشیم، با تولید موشک‌های دور برد و بنزین خودکفا هستیم که اگر نیاز به بیگانه در واردات آن‌ها داشتیم قطعأ جلوگیری می‌کردند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول