اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کویت به اهانت روزنامه اماراتی واکنش نشان داد

وزارت خارجه کویت اعلام کرد که اعتراض خود را به اهانت یک روزنامه اماراتی به سمبل‌های این کشور را به وزارت خارجه امارات ابلاغ کرده است.

کویت به اهانت روزنامه اماراتی واکنش نشان داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه کویت، روز جمعه، در صفحه خود در شبکه توئیتر از اهانت روزنامه اماراتی «العرب» به کویت خبر داد.

طبق این بیانیه، وزارت خارجه کویت اعلام کرد که در پی بی‌احترامی روزنامه یادشده به سمبل‌های این کشور، کویت ضمن رد عبارت‌های وارد شده در گزارش روزنامه العرب، بلافاصله در پیامی نارضایتی خود را به وزارت خارجه امارات ابلاغ کرده است.

وزارت خارجه کویت در ادامه عبارت‌های وارد شده در گزارش روزنامه اماراتی یادشده را «اهانت» به کویت و سمبل‌های این کشور خواند.

در ادامه این بیانیه آمده است که وزارت خارجه امارات در پاسخ به این پیام امارات هرگونه اهانت به کویت را رد کرده و ضمن ابراز احترام به کشور کویت، گفته است که چنین اقدامی قابل قبول نیست.

روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی» نیز در ارتباط با واکنش وزارت خارجه کویت نوشت که بازوهای امارات در پی تلاش‌های کویت برای آشتی دادن کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، به «نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت اهانت کرده بودند.

القدس العربی در ادامه نوشت، روزنامه اماراتی العرب که وابسته به ابوظبی است و از جانب آن تأمین مالی می‌شود، در یادداشت خود چندین بار به امیر کویت اهانت کرده است و در بخش‌هایی از آن عنوان کرده که این کشور باید به جای حل بحران با قطر به بحران داخلی خود بپردازد.

کویت طی ماه‌های اخیر با میانجیگری میان چهار کشور عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر از یک سو و قطر از سوی دیگر باعث آشتی میان چهار کشور یادشده با قطر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول