اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پیروزی رجبی مقابل مردانی در لیگ تکواندو/رجبی: از مغزم بیشتر از بدنم استفاده کردم

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: با اینکه بدنم به چهل درصد آمادگی هم نرسیده بود توانستم از مغزم استفاده کنم و بازی مقابل مردانی را ببرم.

پیروزی رجبی مقابل مردانی در لیگ تکواندو/رجبی: از مغزم بیشتر از بدنم استفاده کردم

سعید رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی ۱۰ بر سه مقابل سجاد مردانی در مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: مسابقه خوبی بود از مبارزه‌ام راضی هستم. با اینکه بدنم به چهل درصد آمادگی هم نرسیده بود توانستم از مغزم استفاده کنم و این بازی را ببرم. خدا را شکر که روسفید به شهرم بازمی‌گردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با سجاد مردانی کری‌خوانی دارید یا خیر، عنوان کرد: با سجاد رفیق هستم، اما بردارم هم باشد باید مسابقه بدهیم.

تکواندوکار وزن ۸۷+کیلوگرم تیم شهرداری ورامین در خصوص اینکه سرمربی تیم مسابقات لیگ را ملاک ورودی به تیم ملی گذاشته، تاکید کرد: تابع صلاحدید کادر فنی تیم ملی هستم و هر تصمیمی در مورد ورودم به تیم ملی بگیرند با جان و دل می‌پذیرم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در مورد تلاش برای قهرمانی در لیگ هم گفت: همه اعضای تیم شهرداری ورامین عزم خود را جزم کرده‌ایم تا به مقام اول دست پیدا کنیم.

رجبی خاطرنشان کرد: از مربی خودم و همچنین دوست خوبم فرزاد عبداللهی و استاد فلاحی‌راد تشکر می‌کنم که زحماتی زیادی برای من کشیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول