اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

زیرساخت‌های اصولی رشته کشتی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم نیست

رئیس هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به علت فراهم نبودن زیرساخت‌های اصولی هنوز زمینه حضور مقتدرانه کشتی‌گیران استان در میادین ملی و بین‌المللی میسر نیست.

زیرساخت‌های اصولی رشته کشتی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمد مؤمنی‌منش امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: باوجود مربیان دلسوز و داوران خوب و ورزشکاران پرتلاش در سطح استان و تلاش و زحمت هیأت‌های سابق در این رشته هنوز زیرساخت‌های لازم و اصولی در رشته کشتی در سطح استان فراهم نشده است.

رئیس هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تا برداشتن کامل موانع موجود و برطرف نمودن مشکلات و رفع کمبودات هرگز شرایط حضور مقتدرانه کشتی‌گیران این استان در سطح میادین ملی و بین‌المللی میسر نخواهد شد.

مؤمنی منش بیان داشت :به رغم تعطیلی چندین ماهه کشتی در سطح استان جلسات متعددی را در این مدت با مدیرکل ورزش برگزار کردیم که به نتایج خوبی هم رسیدیم.

وی اضافه کرد:سوئیت هیأت کشتی استان که چندین سال از کشتی گرفته شده بود و در اختیار اداره‌کل ورزش قرار داشت با مساعدت مدیرکل مجدداً به هیت کشتی واگذار شد.

رییس هیأت کشتی استان از برگزاری همایش کشتی در ماه جاری در یاسوج خبر داد وافزود: در صورت شرایط مطلوب این همایش با حضور پیشکسوتان مربیان قهرمانان داوران و روسای هیأت کشتی شهرستان‌ها جهت تبادل نظر و پیشبرد ورزش کشتی استان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول