اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نبود اسپانسرمهمترین مشکل کشتی کهگیلویه و بویراحمد است

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش کشتی در این استان از اسپانسر محروم است.

نبود اسپانسرمهمترین مشکل کشتی کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید محمدتقی علوی امروز در دیدار رئیس و اعضای هیأت کشتی استاناظهار داشت: با تلاش‌های رئیس هیأت کشتی برای نخستین بار در این رشته ورزشکار ملی‌پوش داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شیوع کرونا باعث تعطیلی اماکن ورزشی شده است، گفت: فعالیت مجدد بعضی رشته‌ها از جمله کشتی و ورزش رزمی هنوز اعلام نشده است.

علوی اضافه کرد: اگرچه بازگشت هرچه سریع‌تر شرایط به حالت عادی و بازگشایی اماکن کشتی مطلوب همه ماست اما سلامت ورزشکاران مربیان شهروندان باید در اولویت تصمیمات باشد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان ارتقاء مربیان و داوران کشتی استان را ضروری دانست و گفت: این آمادگی را داریم که مربیان با دانش استان‌های کشتی‌خیز مانند مازندران و خوزستان را جهت آموزش مربیان و کشتی‌گیران به استان بیاوریم و از دانش آن‌ها جهت ارتقاء کشتی استان استفاده لازم را ببریم.

علوی ظرفیت هیأت کشتی را یادآور شد و گفت:اگر این ظرفیت را به نحو مطلوب در جهت کمک به هیأت کشتی استان به کار ببندید مسلماً کشتی ما رشد چشمگیری خواهد داشت .

وی از نبود اسپانسر به یکی از تهدیدهای ورزش کشتی نام برد و افزود: طی پنج سال گذشته هیچ‌گونه اسپانسری از سوی هیچ شرکت و کارخانه‌ای در سطح استان ندیدم و ورود به اصناف بهترین اسپانسر در شرایط کنونی است.

انتهای پیام/82016
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول