اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرسوده بودن نیروگاه حرارتی تبریز/ ایجاد نیروگاه جدید با علوم روز و آب و سوخت کمتر

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نیروگاه حرارتی تبریز فرسوده است، گفت: نیروگاه جدیدی با مصرف آب و سوخت کمتر و تولید برق بیشتر در همان سایت با بهره گیری از علوم روز و تکنولوژی های جدید ایجاد می شود.

فرسوده بودن نیروگاه حرارتی تبریز/ ایجاد نیروگاه جدید با علوم روز و آب و سوخت کمتر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروگاه تبریز فرسوده شده است و به طور اساسی نیاز به تغییر تکنولوژی جدید دارد، اظهار داشت: توافق اولیه برای بازتوانی این نیروگاه با مجموعه شستا و صندوق بازنشستگی انجام شده است.

وی افزود: در این خصوص مطالعه نادرستی توسط یک شرکت در خصوص نیروگاه تبریز انجام شده بود که اصلا مربوط به این نیروگاه نبود و کپی شده از جای دیگری بود.

فرهنگی ادامه داد: مذاکراتی انجام شد تا پژوهشگاه نیرو مطالعاتی انجام دهد و براساس آن مطالعات و با موافقت صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی نیروگاه جدیدی با مصرف آب و سوخت کمتر و تولید برق بیشتر در همان سایت با بهره گیری از علوم روز و تکنولوژی های جدید ایجاد شود.

انتهای پیام/60002/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول