اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انهدام شبکه تولید و توزیع مشروبات الکلی در شاهرود+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از انهدام شبکه تولید و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه خبر داد.

انهدام شبکه تولید و توزیع مشروبات الکلی در شاهرود+ تصاویر

سرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به کشف و انهدام شبکه تولید و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه این شهرستان اظهار کرد: در پی تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه شهرستان شاهرود، دو هزار لیتر مشروبات الکلی در این شهرستان کشف شد.

او افزود: در این راستا، دو کارگاه تولید این مشروبات الکلی و محل نگهداری آنها شناسایی و در عملیاتی با هماهنگی دادستانی شهرستان شاهرود، دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان شهرستان شاهرود برای حفظ امنیت و آرامش مردم در تلاش هستند، گفت: از مردم تقاضا داریم موارد مختلف در راستای تهدیدات امنیت اجتماعی، اقتصادی و معیشتی را به ستاد خبری ۱۱۴ اطلاعات سپاه شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود و نتایج به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول