اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نورایی نسب : سردا ر سلیمانی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: سردار سلیمانی نقشه های دشمنان را نقش برآب و با نابودی داعش چشم فتنه را کور کرد

نورایی نسب  : سردا ر سلیمانی نقشه‌های  دشمنان را نقش برآب کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسوولان شهرستانی آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران برگزار شد.

 در این آیین سرهنگ سید علی اصغرنورایی نسب اظهار کرد:در ایام سالروز عملیات کربلای ۵هستیم ویاد و خاطره همه شهدای عزیزمان را گرامی میداریم.

وی با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم افزود: سردار سلیمانی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و با نابودی داعش چشم فتنه را کور کرد  و  امروز مکتب ولایتمداری و دفاع از محرومین از شاخصه های بارز مکتب حاج قاسم است که دشمن را به ستوه آورده است.

نورایی نسب تصریح کرد:سردار سلیمانی برای رضای خداوند کارکرد و جانفشانی ها برای عزت اسلام وانقلاب انجام دادند و امروز خون سردار سلیمانی درکالبد آزادی خواهان جهان جریان پیدا کرده است و دشمنان و نظام سلطه را بیش از پیش مستاصل کرده است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران درادامه گفت:‌از تمام کسانی که در این شهرستان درمدت خدمتم در ناحیه گچساران بودند تشکر و قدردانی می کنم،با افتخار اعلام می کنم اگر کار و اقداماتی انجام گرفت به همت بسیجیان این شهرستان بود و بنده خادمی بیش نبودم.

وی افزود:بنده بر دستان همه بسیجیان شهرستان گچساران بوسه می زنم که در تمامی عرصه ها پای کار بودند،از همه اقشار مردم که در تمامی مراسمات و راهپیمایی ها حضور حماسی خلق کردند سپاسگزارم.

نورایی نسب تصریح کرد:تشییع نمادین حاج قاسم و پخش از چهار شبکه رسمی از افتخارات این شهرستان است از حضور مردم شهرستان دربحث دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

 نورایی نسب ادامه داد:  پیش از انقلاب در ۱۹آبانماه این شهرستان هفت شهید والامقام را تقدیم انقلاب کردند و هر روز مردم ولایتمدار گچساران بالنده تر از هر روز در عرصه های انقلاب حاضر هستند.

وی با اشاره به اینکه افتخار داریم این لباسی که برتن ما است لباس شهدا است، افزود: شهدا ارزشمندترین سرمایه خود که جانشان بود تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند.

نورایی نسب تصریح کرد:تلاش کردیم رسالتی که بردوش داشتیم در حد وسع و توان انجام بدهیمو وظیفه داشتیم دینمان را به مردم ادا کنیم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه بسیج با عزت و اقتدار و بدون هیچ مزد و منتی پای کار بوده است،  ادامه داد: بسیج در بحث آتش سوزی ها،سیل و کرونا با تمام وجود پای کار مردم بودند،و عزیزان بسیجی درتمامی عرصه ها تلاش های جهادی انجام دادند.

وی  با اشاره به اینکه کارهای ارزشمندی  در شهرستان انجام شد، عنوان کرد: هر کجا پایگاه مقاومتی بود به لطف خدا این پایگاه با اهدا زمین بنا و یا در حال احداث است.

 نورایی نسب ابراز کرد: در حوزه آمادگی دفاعی بسیجیان کاملا آماده به کار هستند و این جز افتخارات حوزه بسیج است.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: در زمینه  در خدمت رسانی  به مردم در زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون  بسیجیان علاوه بر کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر و انسداد مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری به جهت جلوگیر از تجمع،   12 هزار بسته کمک معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا  در سطح شهرستان توزیع کردند.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول