اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در گیلان/ سهمیه گیلان در مرحله سوم‌ طرح اقدام ملی ۴۷۰۰ واحد مسکونی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به آغاز ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام‌ ملی مسکن در کشور گفت: این طرح از ۱۰ صبح پنجشنبه در کشور آغاز و تا ۲۵ دی‌ماه ادامه داشته و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اعلام‌شده توسط وزارت مسکن، راه و شهرسازی و یا به سایت اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند.

آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در گیلان/ سهمیه گیلان در مرحله سوم‌ طرح اقدام ملی ۴۷۰۰ واحد مسکونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ماکان پدرام به امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف از طرح اقدام ملی مسکن خانه‌دار شدن بسیاری از مستأجران است، اظهار کرد: تهیه و داشتن یک مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم و جوانان بوده و در این طرح هدف اصلی صاحب‌خانه شدن بسیاری از جوانان و مستأجران است.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام‌ ملی مسکن در کشور گفت: این طرح از ۱۰ صبح پنجشنبه در کشور آغاز و تا ۲۵ دی‌ماه ادامه داشته و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اعلام‌شده توسط وزارت مسکن، راه و شهرسازی و یا به سایت اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با ذکر شرایط ثبت‌نام متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی بیان کرد: سرپرست خانوار بودن، حداقل سن بیش از ۳۵ سال، عدم استفاده از تسهیلات و زمین‌های دولتی و سابقه سکونت بیش از پنج سال در شهر خود ازجمله شرایط ثبت‌نام متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی است.

پدرام با اذعان به اینکه سهمیه گیلان در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن بسیار قابل‌توجه است، افزود: در این مرحله از این طرح چهار هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی سهمیه برای گیلان در نظر گرفته‌شده که بسیار قابل‌توجه و ارزشمند است لذا از متقاضیان درخواست دارم هرچه سریع‌تر مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی یکی از دلایل اختلال در سایت ثبت‌نام مسکن در طرح اقدام ملی را هجوم افراد و به سایت دانست و تصریح کرد: از صبح دیروز و با آغاز فرآیند ثبت‌نام سایت با اختلال مواجه شده و این مشکل به ستاد وزارت راه و شهرسازی اعلام و در چند روز آینده این معضل برطرف می‌شود.

مدیرکل راه و‌ شهرسازی استان گیلان از واریز ۴۰ میلیون تومان‌ توسط پذیرفته‌شدگان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: پس از ثبت‌نام‌ اولیه مرحله پایش اطلاعات و متقاضیان آغاز و پس از پذیرفته شدن باید مبلغ ۴۰ میلیون تومان به شماره‌حسابی که توسط سایت باز می‌شود را واریز کرده و این سایت به‌عنوان واسطه میان فرد و بانک مسکن است.

پدرام با تأکید بر نقش دو نقش دو نهاد انقلابی در طرح اقدام ملی مسکن در گیلان بیان کرد: برای ساخت این تعداد از مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مشکن نقش مهمی را ایفا کرده و همچنین در برخی شهرهای گیلان به دلیل بهره‌مند شدن از ظرفیت انبوه‌سازان این آمادگی وجود دارد که افراد تنها پس از گذشت چند روز از ثبت‌نام اولیه صاحب مسکن شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول