اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

الفتح: سکوت بغداد در برابر تحریم الفیاض نگران‌کننده است

یک نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الفتح سکوت دولت این کشور در برابر درج نام رئیس سازمان الحشد الشعبی در فهرست تحریم‌های آمریکا را نگران‌کننده خواند.

الفتح: سکوت بغداد در برابر تحریم الفیاض نگران‌کننده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فاضل جابر» نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الفتح امروز شنبه گفت که سکوت دولت در برابر درج نام «فالح الفیاض» در فهرست تحریم‌های آمریکا امری نگران‌کننده است.

جابر در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» تصریح کرد که درج نام فیاض در فهرست تحریم‌های آمریکای بخشی از برنامه‌های آمریکا برای هدف قرار دادن الحشد الشعبی است.

او افزود که سکوت دولت و عدم اتخاذ موضعی برای دفاع از الفیاض به خصوص که او یک مسئول مهم دولتی است، سوال‌برانگیز و نگران‌کننده است.

این نماینده پارلمان عراق از دولت خواست تا موضع خود در خصوص این تصمیم اجحاف‌آمیز آمریکا علیه مهم‌ترین مسئولان دولتی را اعلام کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای با اعلام قرار گرفتن الفیاض در لیست تحریم‌های آمریکا مدعی شد که تحریم علیه این مقام عراقی با موضوع نقض حقوق بشر مرتبط است.

این تحریم‌ها علیه الفیاض در حالی اعمال می‌شود که وی چندی پیش درباره توطئه‌ها برای تخریب چهره سازمان الحشد الشعبی هشدار داده بود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول