اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افشاریان: جیب خالی مهم نیست باید آبرو داشته باشیم/ هیچ شائبه‌ای درباره چینش داوران لیگ برتر وجود ندارد

نامزد عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ جیب خالی مهم نیست، زیرا امور فدراسیون با آبرو هم پیش می‌رود.

افشاریان: جیب خالی مهم نیست باید آبرو داشته باشیم/ هیچ شائبه‌ای درباره چینش داوران لیگ برتر وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خداداد افشاریان درباره ثبت نام برای عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تعداد خبرنگارانی که به فدراسیون آمده‌اند از نامزدها بیشتر است. من با وجود ریاست هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برای کارشناسی هیأت رئیسه ثبت‌نام کرده‌ام و ان‌شاءالله هر چه خدا می‌خواهد پیش بیاید. 

وی درباره اختیارات کارشناسان هیأت رئیسه فدراسیون عنوان کرد: این افراد اهل فن هستند و می‌دانند در فوتبال کشور چه خبر است. به همین دلیل به عنوان کارشناس در هیأت رئیسه شرکت می‌کنند تا با ارائه برنامه‌ها و نظرات خود به فوتبال کمک کنند. 

نامزد عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه شنیده می‌شود چینش داوران در بازی‌های لیگ برتر به شکلی است که شائبه رأی آوردن برخی نامزدها را تقویت می‌کند توضیح داد: 10 داور برای هیأت رئیسه ثبت نام  کرده اند. و هیچ شائبه‌ای به وجود نمی‌آید. همه تلاش می‌کنند نامشان برای این مجموعه دربیاید. مجمع هم باهوش‌تر از این حرف‌ها است و خود اعضای مجمع انتخاب شایسته‌ای انجام می‌دهند. اطمینان دارم در فدراسیون بعدی کمیته داوران رنگ و لعاب بهتری می‌گیرد. ان‌شاءالله داوران در مجموعه بعدی فدراسیون فوتبال ضرر نکند. 

وی درباره حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون گفت: زمانی که علی کریمی فوتبال بازی کرده و در خارج و ایران همه را دریبل می‌کرد همه ما نفس عمیقی کشیده و لذت می‌بردیم. ان‌شاءالله موفق باشد و خودش هم می‌داند چه کاری باید برای فوتبال کشور انجام بدهد. 

وی درباره اینکه آیا با جیب خالی می‌توان امور فدراسیون را پیش برد عنوان کرد: جیب خالی مشکل‌ساز نیست بلکه باید آبرو داشته باشیم. امور فدراسیون پیش می‌رود. ان‌شاءالله بعد از برگزاری انتخابات طبق آبرویی که داریم کار را پیش می‌بریم و مشکلات مالی هم حل می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول