اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مجهزترین مرکز چشم پزشکی جنوب پایتخت در شهرری افتتاح شد

کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق جنوبی تهران در شهرری افتتاح شد.

مجهزترین مرکز چشم پزشکی جنوب پایتخت در شهرری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور ظهر امروز با حضور حسین توکلی فرماندار ری، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران، حسن خلیل آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، سید حسن قاضی زاده هاشمی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و جمعی دیگر از مسؤولان در خیابان فدائیان اسلام شهرری افتتاح شد.

مسعود ناصری پور مدیرعامل مجموعه چشم پزشکی نور در این مراسم اظهار کرد: کلینیک چشم پزشکی نور شهرری با آخرین تجهیزات روز دنیا و مطابق با مراکز دیگر چشم پزشکی نور به مردم جنوب تهران خدمات رسانی خواهد کرد و تمامی بیمه‌های پایه و تکمیلی در این مرکز پذیرفته خواهد شد. 

وی گفت: این کلینیک در زیربنایی به مساحت بیش از ۲۲۰۰ مترمربع و در هفت طبقه راه‌اندازی شد که دارای هشت درمانگاه است و هر درمانگاه هم روزانه پذیرای ۴۰ تا ۵۰ بیمار خواهد بود. 

مدیرعامل مجموعه چشم پزشکی نور تصریح کرد: در این مرکز تمام خدمات پاراکلینیکی، آنژیوگرافی و عمل جراحی عیوب انکساری در اختیار بیماران قرار می‌گیرد همچنین بخش عینک سازی نیز همزمان با راه‌اندازی کلینیک افتتاح شد و جراحی‌های فمتولیزیک و PRK هم که دو شیوه به روز جراحی انکساری هستند در کلینیک شهرری انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول