اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انفجار در «سلیمانیه» عراق؛ یک افسر پیشمرگه کشته شد

در پی وقوع انفجار امروز در سلیمانیه واقع در منطقه کردستان عراق یک افسر پیشمرگه کشته و دو عضو خانواده او زخمی شدند.

انفجار در «سلیمانیه» عراق؛ یک افسر پیشمرگه کشته شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه از وقوع یک انفجار  در «سلیمانیه» واقع در منطقه کردستان و کشته و زخمی شدن چند نفر خبر دادند.

بر اساس این گزارش، در پی انفجار در ناحیه «سید صادق» در سلیمانیه یک افسر با درجه سرهنگی کشته و دو نفر از اعضای خانواده‌اش زخمی شدند.

به نوشته پایگاه خبری «المرکز الخبری الوطنی»، «امید علی» مدیر بیمارستان «شار» در سلیمانیه گفت که هنوز دلیل این انفجار مشخص نیست اما طی آن  یک افسر با درجه سرهنگی در جریان این انفجار کشته شده و دو نفر از اعضای خانواده او به شدت زخمی شده‌اند.

وی افزود که زخمی‌ها بلافاصله به بیمارستان شار منتقل شدند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند و وضعیت آنها اکنون رو به بهبود است و آنها تحت درمان قرار دارند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، در این انفجار، سرهنگ «عمر آغا کلالی» کشته شد و دختر و پسر او زخمی شدند. یکی از اعضای خانواده این سرهنگ پیشمرگه می‌گوید که این انفجار تصادفی نبوده و وی پیشتر نیز هدف سوء‌قصد قرار گرفته بود.

برادر سرهنگ کلالی نیز گفت: این انفجار با یک نارنجک یا مین صورت نگرفته  بلکه برادر او با یک بمب‌گذاری هدف قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول