اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بازداشت دو مظنون داعشی در پایتخت ترکیه

منبع امنیتی ترکیه‌ای خبر داد، دو مظنون داعشی که در حال برنامه‌ریزی برای انجام یک «حمله بزرگ» در این کشور بودند، در آنکارا پایتخت ترکیه بازداشت شدند.

بازداشت دو مظنون داعشی در پایتخت ترکیه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های ترکیه‌ای از بازداشت دو مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش در آنکارا پایتخت این کشور خبر دادند.

خبرگزاری آناتولی به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد، «دو مظنون داعشی که در حال برنامه‌ریزی برای انجام یک حمله بزرگ در ترکیه بودند، در آنکارا پایتخت بازداشت شدند».

به گفته این منبع که نخواست نامش فاش شود، نیروهای «سازمان اطلاعات ملی» و «ژاندارمری» ترکیه طی عملیات در منطقه «ینی محله» پایتخت این کشور دو تبعه سوری را به ظن عضویت در داعش بازداشت کردند.

بنا بر ادعای این منبع، دو شهروند سوری بازداشت شده در آنکارا سابقه کار با داعش در استان دیر الزور و همچنین در چند حمله به غیرنظامیان حضور داشتند.

گفته شده که این دو فرد با تروریست‌های داعش در سوریه در تماس بوده و از اقامتگاه آنها در ترکیه اسنادی درباره ارتباط سازمانی‌شان با داعش کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول