اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آلودگی هوا اوج گرفت/ اصفهان تا سه روز آینده هوای نفس کشیدن ندارد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: امروز اوج آلودگی در اصفهان است و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هوا باز هم برای گروه‌های حساس ناسالم است.

آلودگی هوا اوج گرفت/ اصفهان تا سه روز آینده هوای نفس کشیدن ندارد

حجت‌اله علی‌عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار بر روی استان اصفهان طی سه روز آینده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی این مدت، در ساعات اولیه روز با توجه به پایداری نسبی جو در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلان‌شهر اصفهان شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی مهیا است و شاخص کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس و در برخی ساعات ناسالم برای عموم خواهد بود.

علی‌عسگریان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیان کرد: دمای هوای اصفهان ۱۰ و کمینه فردا منفی ۸ درجه سانتی‌گراد و گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۱۳ و سردترین بوئین میان دشت با منفی  ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه روز دوشنبه با گذر موجی از جنوب کشور کمی هوا بهتر می‌شود، عنوان کرد: نقشه‌های هواشناسی موجی را در آخر هفته بر روی استان پیش‌بینی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اوج آلودگی در اصفهان است و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هوا باز هم برای گروه‌های حساس ناسالم است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول