اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واگذاری ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی برای طرح‌های غیرکشاورزی سمنان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از واگذاری ۲۰ هزار و ۱۰۰ مترمربع از اراضی ملی این استان برای اجرای طرح‌های غیرکشاورزی خبر داد.

واگذاری ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی برای طرح‌های غیرکشاورزی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا خراسانیان عصر امروز در جلسه کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی استان سمنان از واگذاری ۲۰ هزار و ۱۰۰ مترمربع از اراضی ملی این استان برای اجرای طرح‌های غیرکشاورزی خبر داد و اظهار کرد: از سوی اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست صاحبان دو پرونده موافقت شد. 

وی اضافه کرد: در این جلسه ۴۰ فقره پرونده‌های مربوطه برای تعیین اجاره، انتقال قطعی و ... که به دبیرخانه کمیسیون رسیده بود، مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: صاحبان این پرونده‌ها متقاضیانی هستند که قصد اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری غیرکشاورزی در اراضی ملی را دارند.

خراسانیان تصریح کرد: با نظر اعضای کمیسیون برای سایر پرونده‌ها تصمیماتی از جمله تعیین اجاره، تمدید اجاره، تغییر طرح و تغییر نام تصمیم‌گیری شد؛ در کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی، زمین ملی به سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های غیرکشاورزی داده می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول