اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حضور تیم شهرداری بجنورد در لیگ برتر روئینگ

رئیس هیات قایقرانی خراسان شمالی از حضور تیم روئینگ شهرداری بجنورد در لیگ برتر کشور، یادواره شهید سلیمانی خبر داد.

حضور تیم شهرداری بجنورد در لیگ برتر روئینگ

هادی راضییان درگفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری جلسه مشورتی با موضوع لیگ برتر روئینگ یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بجنورد، اظهار کرد: در این جلسه اعضا تیم، به بیان نقاط ضعف و قوت لیگ و مشکلاتی که در جریان‌کار با آن مواجه شده بودند اشاره و به تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: در مرحله مقدماتی لیگ، تیم های زیادی حاضر بودند که از این بین هشت تیم انتخاب شدند که شهرداری بجنورد یکی از تیمهای حاضر در این رقابت بود.

رئیس هیات قایقرانی خراسان شمالی تصریح کرد: با شناخت خوبی که نسبت به سایر تیم ها وجود داشت، شهرداری بجنورد توانست با مربی و ورزشکاران خوبی قرارداد بسته و امیدواریم، این تیم بتواند در این رقابت ها حائز رتبه شود.

وی اضافه کرد: تیم آقایان متشکل از حمید رضوانی، آراد سلیمان پور، اردوان ایمانخواه، امیررضا عبداللهی و عطا زارعی به سرپرستی هادی راضیان و مربی‌گری محمد علی قراعت و فرزین رضایی در این لیگ حضور پیدا خواهند کرد.

راضییان عنوان کرد: همچنین تیم بانوان با ترکیب مریم امیدی پارسا، هانیه خورسند، سما حشمدار، پریناز مهدی خانی و الهه رحیمی با سرپرستی آنیتا شاکری و مربی گری حمیرا برزگر در رقابت های لیگ برتر کشور شرکت می کنند.

وی افزود: از بین بازیکنان تیم، هم اکنون عطا زارعی در بخش آقایان در تیم ملی حاضر است.

رئیس هیات قایقرانی خراسان شمالی در ادامه افزود: در تاریخ ۲۲ و ۲۳ دی ماه این مسابقات به میزبانی دریاچه آزادی با حضور هشت تیم در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و ما درصدد این هستیم که دور برگشت، خراسان شمالی میزبان این رقابت ها باشد.

رضاییان در پایان از پیراهن این تیم برای حضور در لیگ برتر روئینگ که رونمایی شده بود، خبر داد.

 

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول