اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

گلایه تهیه کننده «بیگانه ای با من است» از ساعت پخش سریال/ آغاز فصل دو از هفته آینده

تهیه کننده سریال «بیگانه ای با من است» گفت: دو سریال در شبکه دو و سه را در زمان هایی پخش می کنند که مخاطب هر دو سریال را از دست می دهد و چنین طراحی برای جدول پخش اصلا منطقی نیست.

گلایه تهیه کننده «بیگانه ای با من است» از ساعت پخش سریال/ آغاز فصل دو از هفته آینده

«بهروز مفید» تهیه کننده سریال «بیگانه ای با من است» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: فصل دوم این سریال از اواسط  هفته آینده به کارگردانی آرش معیریان در ۱۴ قسمت آغاز می شود و دو مقطع زمانی را شامل می شود یکی هفت سال بعد از فصل اول و دیگری ۲۵ سال بعد از فصل اول. بعد از آن داستان وارد زمان معاصر می شود و در دهه ۹۰ به جمع بندی داستان می رسیم. 

این تهیه کننده درباره تغییر کارگردان در فصل دو نیز گفت: به دلیل اینکه باید به پخش در پاییز می رسیدیم و پساپروداکشن فصل اول کار زیادی از کارگردان می گرفت، خودشان پیشنهاد آقای معیریان را دادند تا بتوانند با فراغ بال کارهای پس از تولید فصل اول را انجام دهند.

 

مفید با بیان گلایه ای از مدیران سیما به دلیل تداخل پخش دو سریال در شبکه سه و دو نیز گفت: متاسفانه دوستان نمی توانند کنداکتور سریال ها را طوری تنظیم کنند که دو سریالی که پشت هم پخش می شود با هم تداخل زمانی نداشته باشد. دو سریال در شبکه دو و سه را در زمان هایی پخش می کنند که پایان سریال باخانمان با ابتدای سریال ما یکی می شود و مخاطب هر دو سریال را از دست می دهد و یا اینکه باعث اختلاف های خانوادگی می شود که یکی یک سریال را دوست دارد و دیگری سریال بعدی و چنین چینش کنداکتوری اصلا منطقی نیست. یادم است در گذشته که خودم مدیر شبکه پنج بودم حتی اجازه نمی دادند تیتراژ سریال ها با هم تداخل داشته باشد!

به گزارش فارس، این سریال در دو فصل تولید شده است. فصل اول به کارگردانی احمد امینی در ۳۵ قسمت و فصل دو به کارگردانی آرش معیریان در ۱۴ قسمت مقابل دوربین رفته است.

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

 

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول