اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تخریب233 ویلاهای لوکس غیرمجاز و آزادسازی 150 هکتار از چنگ زمین‌خواران شبستر

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از تخریب 233 ویلای غیرمجاز و آزادسازی بیش از 150 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان شبستر از چنگ زمین خواران خبر داد.

تخریب233 ویلاهای لوکس غیرمجاز و آزادسازی 150 هکتار از چنگ زمین‌خواران شبستر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی  اظهار داشت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان شبستر به اجرا در آمد.

وی در ادامه افزود: در این طرح ماموران انتظامی "شبستر" در اجرای احکام قضائی  233 واحد ویلای غیر قانونی در زمین های کشاورزی که اقدام به تغییر کاربری غیر مجاز کرده بودند را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از هماهنگی های لازم، در عملیاتی ضربتی واحدهای ساختمانی و اراضی محصور با رعایت کلیه حقوق شهروندی وضوابط تخریب شدند، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بیش از 150 هکتار از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه واحدهای ساختمانی و سازه های ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد، گفت: ارزش ریالی این زمین ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر 1500 میلیارد ریال برآورد شده است و با اجرای این طرح بیش از150 هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی از چنگ سوداگران زمین خارج و در اختیار بخش کشاورزی و زراعت شهرستان "شبستر" قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست کرد قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا و حصارکشی، نسبت به دریافت مجوز لازم از مراجع ذیصلاح در مورد موقعیت و شرایط زمین برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز از اداره جهادکشاورزی محل مورد نظر خود استعلام کنند.

انتهای پیام/60001/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول