اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هجمه واکسنی رسانه‌های غربی از شکست توطئه‌های آنان خبرمی‌دهد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هجمه رسانه‌های غربی در تحریف بیانات اخیر رهبری درباره ممنوعیت ورود واکسن کرونای آمریکایی و انگلیسی، از شکست توطئه مهم این رسانه‌های معاند درباره ملت ایران گواهی می‌دهد.

هجمه واکسنی رسانه‌های غربی  از شکست توطئه‌های آنان خبرمی‌دهد

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: هجمه رسانه‌های غربی به‌ خصوص رسانه ملکه (بی‌بی‌سی) در تحریف بیانات اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی درباره ممنوعیت ورود واکسن کرونای آمریکایی و انگلیسی، از شکست توطئه مهم این رسانه‌های معاند درباره ملت ایران گواهی می‌دهد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این حمله رسانه‌ای دشمنان ملت ایران نشانه عمق ناراحتی آنان از این تشخیص به‌موقع حضرت آقا دارد.

وی اظهار داشت: متأسفیم که رژیم آل‌سعود پیش از پایان نتایج انسانی واکسن‌های کرونا آمریکایی و انگلیسی در کشورهای سازنده به تزریق آن درکشورهای خود اقدام کردند؛ سران این کشورها پیش‌تر هم نشان دادند که از خود اختیاراتی ندارند و هم چون گاو شیرده منتظر دوشیده شدن از جانب اربابان غربی خود هستند.

دبیر هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که اگر واکسن آمریکایی موثر بوده چرا آمار فوت‌شدگان در این کشور شتاب گرفته است، بیان کرد: مقام معظم رهبری به‌ موقع و دقیق بحث ممنوعیت ورود واکسن‌های کرونای ساخت شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی را اعلام فرمودند، چون شاهد هستیم که در این چند ماه پس از ساخته‌شدن واکسن آمریکایی فایزر، روزانه بیش از ۴هزار نفر از مردم آمریکا براثر ابتلای به کرونا کشته می‌شوند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: تجاربی که از خباثت‌ها و توطئه‌های رژیم تروریست آمریکا  و همچنین دولت انگلیس بر ضد نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران داریم اجازه نمی‌داد که این واکسن پیش از آن‌که آثارش کامل مشخص شود بر روی ملت این آزمایش شود، چه‌بسا که ممکن است اتفاقاتی غیرقابل جبرانی با تزریق این واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی در کشورمان بیفتد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ص۲۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول