اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نخستین اقدام شهرداری شیراز در انتشار گزارش شهرک آرین

در پی انتشار گزارش مشکلات شهرک آرین شیراز، شهرداری در نخستین ساعات انتشار گزارش، اقدام به لایروبی و جمع‌آوری زباله ها در رودخانه نهر اعظم و اطراف آن کرد.

نخستین اقدام شهرداری شیراز در انتشار گزارش شهرک آرین

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پی انتشار گزارش اولیه مشکلات شهرک آرین شیراز با عنوان «زیر پوستِ آرین/ هزار و یک مشکل در دل شهرکی به ظاهر لاکچری» که به تعدادی از مشکلات و معضلات بی شمار این منطقه پرداخته شد، شهرداری در اولین ساعات انتشار گزارش، اقدام به لایروبی و جمع‌آوری زباله ها و ناخاله‌های ساختمانی در رودخانه نهر اعظم و اطراف آن نمود.

در این گزارش آمده بود: «کمی پایین‌تر از پل شهیدان زیانی، رودخانه ای با نام نهر اعظم وجود دارد که در اطراف آن طبق گفته اهالی محل و به دلیل وجود تعدادی درخت، فضایی سبز و گاهی اوقات عبور آب، محلی برای تفریح و وقت‌گذرانی مردم می باشد اما متاسفانه به دلیل نبود نظارت های لازم، نخاله های ساختمانی، زباله و حتی فاضلاب در این منطقه رهاسازی می شود که رهاسازی فاضلاب منازل در این رودخانه کم آب، توسط وسایل نقلیه مخصوص این کار، به راحتی قابل مشاهده است.

همچنین در حوالی آن نیز تا چشم کار می کند، زباله ریخته شده و به نظر می رسد از لایروبی این رودخانه و ساماندهی آن سالها می گذرد. دیگر موضوعی که در ذوق می زند، ساخت و ساز در حریم این رودخانه می باشد.»

حال در اولین قدم، گزارش خبرگزاری فارس موثر واقع شد و تحرک شهرداری را به دنبال داشته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: پس از اطلاع از وضعیت محل، نیروهای سازمان پسماند به رودخانه نهر اعظم رفته و اقدام به نظافت و لایروبی آن کردند.

حمید جورکش ضمن تشکر از گزارش خبرگزاری فارس بیان کرد: مجموعه شهرداری شیراز تلاش دارد به صورت صادقانه به مردم شهر خدمت کرده و مشکلات آنان را یکی پس از دیگری مرتفع نماید.

مشکلات این شهرک به ظاهر مرفه‌نشین، بسیار بوده که تعدادی از آنان به شهرداری و سازمان‌های مربوطه بر می‌گردد که با ادامه اقدامات شهرداری، شاهد رفع مشکلات مردم منطقه آرین خواهیم بود.

قابل ذکر است که خبرگزاری فارس تا پایان حصول نتیجه در بخش های مختلف و رفع مشکلات مردم شهرک آرین به مطالبه گری از ارگان های مختلف می‌پردازد و به هیچ وجه از این رسالت خود دست نمی‌کشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول