اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ترویج شهادت با تبیین دلاوری‌های دفاع مقدس محقق می‌شود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با تأکید بر تبیین و انعکاس فداکاری‌های دفاع مقدس گفت: نظامیان دنیا به دنبال رمز گشایی پیروزی‌ها و دلاوری‌های ما در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس هستند.

ترویج شهادت با تبیین دلاوری‌های دفاع مقدس محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت عملیات کربلای ۵ و بیت‌المقدس ۲ در سالن اجتماعات این ستاد اظهار کرد: در راستای شناسایی و معرفی لشکر ۱۰ که فرماندهان وفادار به امام(ره) و انقلاب و رزمندگان خط شکن در آن نقش آفرینی داشتند تاکنون اقدامات زیادی با دقت نظر انجام شده است و در حال حاضر نیز در مرحله تولید محتوای مربوطه قرار داریم.

وی با تأکید بر ثبت و ضبط خاطرات جنگ گفت: امروز مردم ما پس از گذشت سال‌ها همچنان با تبعیت، پیروی از اندیشه و نهضت سرخ حسینی به راه سالار شهیدان وفادار هستند تا جایی که جوانانی مانند شهید حججی که امام راحل و دفاع مقدس را ندیده بودند با ادامه این راه به عنوان سمبل مقاومت معرفی می‌شوند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه ما در تبیین و انعکاس داشته‌هایمان ضعف داریم، افزود: نظامیان دنیا به دنبال رمز گشایی اتفاقات، پیروزی‌ها و دلاوری‌های عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس هستند اما خودمان در این زمینه آن گونه که سزاوار بود عمل نکردیم.

ذوالقدر در پایان با اشاره به رونمایی از کتاب خاطرات جنگ خاطرنشان کرد: ترویج شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان، پدران و مادران شهدا وظیفه بزرگی است و نگارش کتاب «رسول» کمک شایان توجهی به تثبیت حقیقت تاریخ برای رزمندگان لشکر ۱۰ دارد.

در پایان این مراسم در سالروز اجرای عملیات کربلای ۵ برای گرامیداشت مقام شهید «رسول کشاورز» فرمانده گردان حضرت زینب (س) لشکر ۱۰ سیدالشهداء(ع) ضمن رونمایی از کتاب «آقا رسول» از خانواده شهید رسول کشاورز و نویسنده این کتاب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول