اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

مسجدی‌ها مسابقه «میراث قاسم» را برگزار می‌کنند

حجت‌الاسلام امیر ارزانی از برگزاری مسابقه میراث قاسم، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت ستاد فهما خبر داد.

مسجدی‌ها مسابقه «میراث قاسم» را برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام امیر ارزانی مشاور رئیس و مدیرکل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تاکید بر زنده نگاه داشتن اهداف و آرمان‌های وی، اظهار کرد: این ستاد به پاسداشت یاد و نام این شهید، اقدام به برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های متعدد فرهنگی در گرامیداشت مقام شهید و به ویژه آن سردار والامقام کرد.

وی ادامه داد: البته با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، عموم این فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی برگزار شدند؛ اما با این وجود با استقبال خوبی از سوی بچه‌های مسجد مواجه شده و جریان آفرینی قابل قبولی داشتند.

ارزانی تصریح کرد: از جمله مهمترین فعالیت‌هایی که اخیرا به همت ستاد فهما و به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شکل گرفته است، برگزاری  مسابقه «میراث قاسم» در سراسر کشور و در قالب رویداد و تولید محتوا با موضوع وصیت‌نامه این مرد میدان در محورهای پوستر، کلیپ، پادکست، اینفوگرافیک، است.

وی افزود: علاقه‌‎مندان می‌توانند تا ۱۲ بهمن آثار منتخب  خود را به نشانی اینستاگرام بچه‌های مسجد ارسال کنند، این آثار پس از ارسال به صفحه bachehayemasjed.fahma به داوری مردمی گذاشته شده و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول