اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ترک ‌فعل در احداث کارخانه فروکروم بافت توسط دادگستری پیگیری شود

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه خواستار ورود دستگاه قضایی به موضوع ترک‌ فعل‌ در خصوص احداث دو سایت فروکروم در شهرستان‌های بافت و ارزوئیه که سال 71 کلنگ‌زنی شده‌اند، شد.

ترک ‌فعل در احداث کارخانه فروکروم بافت توسط دادگستری پیگیری شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بافت، صمدالله محمدی اظهار کرد: استان کرمان علی‌رغم اینکه ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد مردم آن فقیرانه زندگی می‌کنند.

نماینده مردم بافت، رابر و وارزوئیه خواستار توجه به معادن اسفندقه شد و گفت: با وجود اینکه ظرفیت بسیار بزرگی وجود دارد، کار خاصی در این معادن انجام نشده و مثل گذشته خام‌فروشی می‌شود.

محمدی ادامه داد: از سال 1316 که اکتشاف و استخراج در اسفندقه شروع شده، سنتی کار می‌شود و کار فرآوری انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است سرمایه‌گذاری در بحث فرآوری و احداث فروکروم داشته باشند اما با وجود اینکه خردادماه مصوب شد بعد از یک ماه کار شروع شود؛ تاکنون انجام نشده و این موضوع به مدیران اسفندقه برمی‌گردد.

محمدی تاکید کرد: مدیران باید توجه بیشتری داشته باشند تا حق و حقوق مردم بیشتر دیده شود.

محمدی اظهار کرد: به واسطه‌ رنجی که مردم سال‌ها متحمل شدند، انتظار داریم قوه قضائیه جاده‌هایی که از دهه‌ 60 شروع شده و زیرسازی و رها شده را پیگیری کرده و ترک فعل در این زمینه را بررسی کنند.

وی ادامه داد: دو سایت فروکروم نیز در شهرستان بافت و ارزوئیه سال 71 کلنگ‌زنی شده اما هیچ اتفاقی رخ نداده که انتظار ما از دستگاه قضایی استان این است که این موضوع را به عنوان ترک فعل دنبال کنند.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه گفت: دو هفته‌ی گذشته برخی مسئولان که در سال 71 مجموعه‌ آن‌ها کارخانه فروکروم را کلنگ‌زنی کردند، به‌دنبال ابطال مصوبه بودند.

وی توضیح داد: 46 درصد بانک صادرات، سه درصد شرکت سرمایه‌گذاری مس و 49 درصد صندوق بازنشستگی فولاد سرمایه‌گذاری کردند و حالا صندوق فولاد خودش به‌دنبال ابطال است، هرچند این موضوع سال‌ها سوهان روح مردم بوده اما انتظار داریم با تغییر سهام، یک بانک دیگر کنار این مجموعه بایستد و کار را انجام دهد و دادگستری استان این موضوع را به عنوان ترک فعل پیگیری کند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول