اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گرامیداشت دهه فجر خلاقانه و متناسب با شرایط روز باشد

فرماندار قشم گفت: برنامه‌های دهه فجر باید به صورت فراگیر، متناسب با شرایط روز، همراه با خلاقیت و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فضای مجازی طراحی و اجرا شود.

گرامیداشت دهه فجر خلاقانه و متناسب با شرایط روز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری صبح امروز در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران روشی نوین در حکومتداری را در جهان بنا گذاشت.

وی افزود: اراده الهی بود که در جهان اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزت مسلمانان را شاهد باشم و زنده نگاه داشتن ابعاد و اهداف انقلاب در جامعه بویژه برای نسل جوان وظیفه مسوولان است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: تشریح نعمت‎های الهی جلوه‌ای از شکرگذاری و از مسیرهای امیدآفرینی در جامعه به شمار می‌رود.

نصری ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر باید به صورت فراگیر، متناسب با شرایط روز، همراه با خلاقیت و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فضای مجازی طراحی و اجرا شود.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی لنگرگاه با ثبات و امنی است که چشم امید تمامی آزادی خواهان جهان به این کشور دوخته شده است.

فرماندار شهرستان قشم گفت: ادارات پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح دهه فجر را در اسرع وقت اعلام کنند تا شیوه بهره‌برداری از طرح‌ها مطابق با دستورات ستاد کرونا برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول