اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بی توجهی حناچی به طرح جامع حمایت از اقشار ضعیف

9 نفر از اعضای شورای شهر تهران به دلیل بی‌توجهی حناچی به طرح جامع حمایت از اقشار غیربرخوردار جامعه شهری و دستفروشان به وی تذکر دادند.

بی توجهی حناچی به طرح جامع حمایت از اقشار ضعیف

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به حناچی درباره بی‌توجهی به طرح جامع حمایت از اقشار غیربرخوردار جامعه شهری و دستفروشان اظهار داشت: شورای شهر با رویکرد حمایت از اقشار غیربرخرودار جامعه شرهی و دستفروشان طرح ساماندهی مشاغل سیار بی‌کانون را تصویب و ابلاغ کرد.

وی افزود: متأسفانه با گذشت سپری شدن دو سال از این مصوبه بسیار کارشناسی تا کنون نسبت به عملیاتی شدن آن اقدام صورت نگرفته است.

این عضو شورای شهر تهران خطاب به حناچی گفت: شورای شهر با رویکرد حمایت از اقشار غیربرخوردار مصوبه مربوطه را تصویب کرده ولی این موضوع توسط شهرداری مورد غفلت قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به این مصوبه در حالی است که شهرداری در اقدامی دیگر نسبت به ارائه لایحه طرح بهره‌برداری از پیاده‌راه‌های تهران با رویکرد عدم توجه به حقوق اقشار غیربرخورداری جامعه و بی‌توجهی به مبانی نظری کیفیت‌بخشی به پیاده راه‌ها اقدام کرده است.

وی گفت: از حناچی خواستاریم سریعا دستورات لازم را جهت عملیاتی شدن مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون در تهران صادر کند و موضوع ساماندهی پیاده راه‌ها را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش فارس، به غیر از محمدجواد حق‌شناس محسن هاشمی، احمد مسجدجامعی، محمد سالاری، محمد علیخانی، شهربانو امانی، زهرا نژادبهرام، حجت نظری و افشین حبیب‌زاده نیز تذکر مربوطه را به حناچی امضاء کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول