اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نفرات برتر ششمین جشنواره ابوذر گیلان معرفی شدند

اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان ویژه اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها امروز در سالن اجتماعات منطقه آزاد انزلی برگزار و نفرات برتر در ۱۰ قالب جشنواره معرفی شدند.

نفرات برتر ششمین جشنواره ابوذر گیلان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان ویژه اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها امروز در سالن اجتماعات منطقه آزاد انزلی برگزار و نفرات برتر در ۱۰ قالب جشنواره شامل خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و فیلم کوتاه با رأی داوران مشخص و معرفی شدند.

در این جشنواره بیش از یک هزار آثار ارسال‌شده بود که جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مؤمنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی محورهای موضوعی و فرصت‌ها و معضلات برنج و چای از محورهای بومی و ویژه این جشنواره بودند.

اینفوگرافیک یکی از بخش‌های این جشنواره بود که محمد جمشیدی چناری از رسانه گیل سو با رأی داوران جشنواره موفق به کسب رتبه اول شد و رضا اکبری کتمجانی از خبرگزاری مهر و الیاس بشری از رسانه ندای گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش موشن گرافیک، مهدی علینیا فعال فضای مجازی موفق به کسب رتبه اول در این بخش شد، داوران در این بخش کسی را شایسته دریافت رتبه دوم ندانستند و محمدجواد کوچک پور از سایت دیارمیرزا حائز رتبه سوم در این بخش شد.

در بخش عکس نیز با رأی داوران جشنواره، عباس عاشوری از سایت ۸دی حائز رتبه اول در این بخش شد و مهدی حسین نژادی از خبرگزاری میزان و حمیدرضا علیپور از خبرگزاری شبستان نیز به ترتیب به رتبه‌های دوم و سوم در بخش عکس دست‌یافتند و ارسلان محمدنیا از سایت ۸دی شایسته تقدیر شد.

در بخش فیلم نیز مهدی علینیا فعال فضای مجازی با رأی هیات داوران به مقام اول این بخش از جشنواره دست‌یافت، فاطمه احمدی از خبرگزاری فارس و امین زمان پور فعال فضای مجازی به‌صورت مشترک حائز رتبه دوم شدند و رضا اکبری کتمجانی از خبرگزاری مهر نیز به مقام سوم در این بخش دست‌یافت و سارا ناصری از خبرگزری تسنیم نیز شایسته تقدیر شد. 

در بخش تیتر این جشنواره، مریم امدادی از خبرگزاری صداوسیما با رأی هیات داوران به مقام اول دست‌یافت، میلاد ابراهیمی از سایت آوای رشت ازنظر داوران حائز رتبه دوم در این بخش شد و سعید شفیعی ثابت از خبرگزاری فارس نیز به مقام سوم این بخش از جشنواره دست‌یافت و سمیه بشارتی از خبرگزاری شبستان شایسته تقدیر شد.

در بخش مقاله، مریم امدادی از خبرگزاری صداوسیما با رأی هیات داوران به مقام اول این بخش دست‌یافت، رامین بشرویه از خبرگزاری ایسنا ازنظر هیات داوران حائز رتبه دوم و مهدیه شبرنگ از رسانه رخداد حائز رتبه سوم در این بخش شد.

در بخش یادداشت نیز، سینا هوشمند از سایت دیارمیرزا ازنظر هیات داوران حائز رتبه اول شد، سیدحسین رضویان از رسانه رخداد حائز رتبه دوم و آسیه سهرابی پور از رسانه آوای سبز به مقام سوم در بخش یادداشت این دوره جشنواره دست‌یافت و زلیخا صفری از سایت صفیرگیلان شایسته تقدیر شد.

در بخش خبر نیز سعید شفیعی ثابت از خبرگزاری فارس با رأی هیات داوران حائز رتبه اول شد، همچنین عزیز عاقبتی از خبرگزاری فارس حائز رتبه دوم و زلیخا صفری از سایت صفیر گیلان به مقام سوم این بخش از جشنواره دست‌یافت.

در بخش مصاحبه نیز سعید شفیعی ثابت با رأی هیات داوران به مقام اول این بخش از جشنواره دست‌یافت، ابراهیم آذرپور از رسانه گیل بان حائز رتبه دوم و زینب شهبازپور از سایت ۸ دی به ازنظر هیات داوران به مقام سوم این بخش جشنواره دست‌یافت. 

در بخش گزارش نیز ازنظر هیات داوران فاطمه احمدی از خبرگزاری فارس به مقام اول دست‌یافت، مریم عباسی زاده از باشگاه خبرنگاران جوان به مقام دوم و حمیدرضا بزرگی از سایت گیل بان با رأی هیات داوران به مقام سوم این بخش از جشنواره دست‌یافت و مریم ساحلی از خبرگزاری مهر شایسته تقدیر شد.

در بخش صداوسیما نیز سیده فهیمه  هاشمی با رأی هیات داوران به مقام اول و اعظم سائدی و مریم دورباش نیز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم در این بخش از جشنواره دست‌یافتند و مجتبی نریمانی نیز شایسته تقدیر شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول